Erkek arkadaşımla konuşmayı kestikten sonra neden bir daha onu hiç görmedim?

sevgilisi olduğunu öğrendim yanıma geldiği zaman ilk onu tersledim sonra konuyu açıklığa kavuşturmak için yanıma çağırdım konuyu anlattım neyse gidecekti görüşmek üzere dedi bnde mümkünse görüşmiyelim dedim o günden sonra hiç görmedim onu. normalde her gün gelirdi kütüphaneye sizce neden gelmemeye başladı.

Erkek arkadaşımla konuşmayı kestikten sonra neden bir daha onu hiç görmedim?
Cevapla