Bu işler çok sakat, numarayı vereni yakmamak için başkası verdi derler. İftiraya çok açık. Belge oluşturmadan vermek gerek bir yerde buluşup sözlü vereceksin.
Benim numaramı isteyen istediğine versin, sıkıntı değil. Gereksiz duyar ve triplere girmem. Zamanında sapıklarım bile oldu, onlar sapıksa ben daha sapığım deyip bıktırdım hep.