29 Şubat / 29.02 irlanda icadıdır
11 Kasım / 11.11 çinin icadıdır
neyse tekrardan geçmiş gününüzü kutluyor, sevgilisi olmayan tüm arkadaşları, morallerini bozmayaya davet ediyorum😂
demekki 11.11 indirimleri de buradan geliyor. ben indirime bakarım umarım 11.11 e özel çok indirim olur.😀 bu günü kutlayan var mı bilmem ama onlara selam olsun.😂 yalnız olduğum için kutlayan da yok. neyse yanaklarımdan öpüyorum, kutlu olsun canım.🤍😂
sizde bugünü kutlayacak mısınız? güne özel söylemek istedikleriniz var mı? 😂😂😂

Benim ilişki durumum kendime kimseyi yar etmiyorum 😂ilişki durumum bu daha gencim ben 18 yaşında ne ilişkisi biraz beklemem lazım. Ağzım daha süt kokarken sevgiliyle uğraşmak kafayı bulamam ben nerden bulayım. 😂şimdilik bir iki sene için böyle iyiyim vakti gelince bakarız.
Bencede öyle yap cici kız 🤍😂
Bekarlar günü olduğunu şimdi sevgilimle öğrendim. 😂
Kendi adıma olmasa da bütün bekarların bekarlar gününü kutlar, kendilerine hayırlı bir eş dilerim. Mutlu kalın.
Ay ne hoş. Mutluluklar size. 🤍🤍🤍
Bende evde tek başıma kutlayacağım. Kimse rahatsız etmesin😂
İlişki durumum değil de ruh durumum nefes alıyor yürüyor yeterli
depresyondasın galiba 🫤
yattığın yeri umursamayacak raddeye gelene kadar yorulacağım bi iş sahibi ol.
dünya yansa bir bardak su sökecek mecal kalmayınca hiç bir şeyi umursamıyor insan. kendimden biliyorum
Öneri ve eig için teşekkürler
Rica ederim 😇
Yaşasın bekarlık.
neyse gene de siz aksini düşünene kadar çok da yalnız kalmamaya, kendinizi depresyondan depresyona sürüklememeye çalışın, keyfini çıkarın bu güzel günün😂
Tamam sakin ol 😂
😂😂😂
Cevap
69Cevap
Bekarım bugün benim günüm o zaman 😃😂
Kutlarım 😄
11.11 olarak güzel bir tarih seçilmiş olan gün. kutlu olsun😂😂😂
Hiç sevgilim olmadı. bugün benim günüm. saygı duyun biraz
Sinirlenme sonsuz saygımız var sana 😂
Sana demedim sen arkadaşımsın 🌺 diğerlerine dedim 😂
Ilişki durumum şöyle
Yakında nişanım olucak allahın izniyle
Yüzükleri kendi aramızda takmış bulunmaktayız
Bekarlık sultanlıkmı sorusunu yakında daha iyi anlamış olucam 😄
'' evlenmek sünnettir. ''
'' evlilik de keramet vardır. ''
senin bulunduğun durumdan ve bunları hatırladıktan sonra bekar biri olarak '' her sultanlığın bir sonu vardır. '' diyorum.😂
hayırlısı olsun
Umarım sultan olarak devam ederiz 😂
İnşAllah, mutlu olmanı dilerim.
Teşekkür ederim ❤
kendime ne ciciler aldım neler neler aldım huzur var :) bekarlar günü:)
yalnız çoğu ürün indirim adı altında bindirmişler sonra indirim demişler hissetmedik sanmasınlar:P
Dyson süpürge indirimi ile kutlamak isterdim de olmadı. darısı black fridaya diyelim.😂 bunlar hep fakirlikten 😂
bende iki tane var vereyim sana yarı fiyatına :) öteki tarafa sevap lazım :)
Para var huzur var millette 😂😂😂
var tabi ama bedavadan gelmedi o paralar kendi işimiz kaç senedir çürüdük:P kızlar gibi zengin koca bulayım paracık yiyem modumuzda olmadı:P
üzerime alınmadım 😂
ben düzgün karakterliyim ama yalnızım diyorsun he:)
bir şey demiyorum 😂
Bu indirim gibi gelmedi bana. Bekarlık iyi bir şey değil
Canım ya üzülme ☹️😂
Japonya ve İngiltere gibi bizde de yalnızlık bakanlığı kurulsun. arkadaşlık sitesi vazifesi görsün. yalnızların doğum günü vs, pasta alarak kutlasın😂😂😂
Ben evliyim, tüm bekarların bekarlar günü kutlu olsun, umarım evlenmek isteyenler gönüllerine göre güzel eşler bulurlar.
onlar adına amin diyorum 😂😂😂
Özel söylemek istediğim cümle şu Beni bu bekarlıpa mahkum eden ex sevgilim Tekgül hanımı burdan kınıyor ve umarım mutlu olmamasını temenni ediyorum🤣
beddua gibi oldu ama neyse sen biliyorsun tabi çektiklerini, saygı duyuyoruz 😂
Kendim ve ben bir birimizi çok seviyoruz. Bu aşk deģilde ne?🤣
O zaman bu muazzam günü yalnız şekilde kola içerek kutlayalım canım. Allah bizi bildiği gibi yaptı arkadaşlar oh şerefe😂😂😂
Hic haberim yoktu hadi günüm kutlu olsun o zaman 😀
sarılalım sıkı sıkı. 😂
Sjkdjk 😬😂
Hi hi 🤍🤣
Güzelmiş hiç duymamıştım :))
Bekar olarak devam ediyor hayat mutluyum.
Sabah haberi okuduğumda vay be bizim de günümüz varmış dedim 😂 hem de yılın en sevdiğim döneminde. kutlamam şart oldu 😂
Bekarım. Tüm bekarların bekarlar günü kutlu olsun. 😅
bekarlar günümüz kutlu olsun.
hepinize benden grup laçinin;bekar gezelim şarkısını armağan ediyorum 😂
Oo harika. Teşekkürler. 😅😅
Elbette bekarım ama bekarlık sultanlık mi ondan pek emin değilim yani 😊
yeri gelir avuntu cumlesi olarak kullanilir.😂
Gününüz kutlu olsun. Allah ömrünüzün sonuna kadar bekar kalmanızı nasip etsin🙏
Çok amin 😂
Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş 😂
İlk defa duydum sanırım ölene kadar en sevdiğim gün olacak 😂😂😂
hayatının sonuna kadar kutlayacağın bir gün olacak ozaman 😂
Aynen öyle benimle evlenir misin 😂😂😂
🤪
Yine desene bekariz yaşasın 11 Kasım bekarlar günü 😅😅
Tertemiz , görüntüsü düzgün, adam gibi adam pırlanta gibi bir bekar
Çok mütevazisin 😂
Güzel uyudum güzel uyandım
Sıkıntı yok.
Daha iyisi olana kadar en iyisi bu.
Günün aydın olsun 😂🤍
Sizde efendim.
Çok güzel bir güne başladım
Ne güzel, daim olsun…
Hepimize daim olsun...
Bembekarım, elime kız eli değmedi. Raid sıktım dişi sinek bile konmadı üzerime.
😂😂😂
Bekarlığa devam evleneceğim günü çok merak ediyorum ve bekliyorum
Evleneceğin zaman burada post aç tebrik edelim seni 😂
Mutluluk çubuğu ağzımda keyfime bakıyorum yanlış anlamayın sigaram yani🤣
Bu uygulamada bugun gunlerı ogrendım sagaoljn😅
Yaşayarak öğreniyoruz dermişim 🤍😂
Bugün benim de günüm :D
dünya üzerindeki tüm iyi kalpli, istemsizce ve isteyerek yalnız olan insanların bu gününü kutlarım 😂
Aynen teşekkürler :D :D
Evliyim ama gününüz kutlu olsun
Sağol canım 🤍😂
biri evli biri bekar,
kıyamet ondan kopar.😂
Bekarım ve bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı.
evvelden sevgilisi olmuş ama şu an olmayan erkekten bin kat iyidir. en azından "hiç sevgilim olmadı arkadaş olsa da yesek" dersin. öbürtürlü "vay ben bu mallığı nasıl yaptım, şu da ancak bir canımsın yapabileceği bir hataydı, nasıl kaybettim o kızı, ya da şu kızı bırakmasaydım hiç onunla tanışmazdım. belki de hala mutlu bir hayatım vardı" gibi kendinizi yer bitirirsiniz.😂😂😂
canımsın yazan yerde ‘g*rizekalının ‘ yazıyordu sistem otomatik düzeltiyor alışamadım gitti 😂
Hiç sevgilimin olmamasının en büyük sebebi arkadaş ortamım. Size saçma gelebilir; ama bende etkisi büyük. Ne zaman buluşsak, sağa sola rastgele dolaşırız, işimiz gücümüz hep araba işleri... Yıkama, sanayiye baktırmakla, şehir içinde dolaşmakla geçer. "Sana kız bulacağız" deseler bile zerre kadar yardımcı olmuyorlar. Ortamı değiştirmeye çalışıyorum, sürekli bahane uyduruyorlar. Sevgilimin olmamasını son 4 senedir kafama çok takmaktayım. Tek başıma yürürken hiç dikkat etmiyorum. Tramvay yolunu ortalıyorum, ayağımı burkuyorum, karşıdan karşıya geçerken korna sesi duyana kadar durmuyorum. Arabayla tek başıma bir yere giderken, yolu bomboş bulunca gaza yüklendikçe yükleniyorum. Kriz yüzünden 5 sene önce trafik kazası yaptım. Kriz yüzünden mahalleler arası yolda 70-90, havaalanı yolunda 150 km hız yaptım! Halen de yapıyorum. Otobana çıksam neler yapacağım belli olmaz! Küçük motorlu arabamla radar/kamera dinlemeksizin her an Ferrari tokatlayasım geliyor. Kriz beni aşırı hız bağımlısı yapıyor. Eskişehir'de aşkı aramak artık çok zor geldi. Aşkı sürekli başka şehirde (İzmir, Antalya) aramak istiyorum. Hiç aramasam olmuyor.
sevgili bulmaya değil de en sevdiğiniz bir hobinize odaklanın, o hobiniz de lütfen hovardalık olmasın. olacaksa yakınlaşmalar hobiniz yüzünden başlasın. sizi sevilesi bulan hobinizle de ilgilenecektir zaten, ya da tersi, sizi hobiniz dolayısıyla gözlemlerken sevilesi bulabilir. belki siz de onun hobisi ile ilgilenirsiniz. önce bir şahsınıza ilginin varlığı anlaşılsın, ondan sonra bakarsınız bundan kara sevda mı olur, aşk üçgeni mi olur, sevgililik mi olur. yeter ki ilgisizlik olmasın, en azından hobi ortaklığı ya da aynı şeyle ilgilenmek olsun; ilgi görmemektir hasta eden, ömür kısaltan.
Ayy bizim günümüz mu varmııışş 🥳🥳
merhaba canım, bayramımız mübarek olsun😂
🤍😂😂😂
Günümüz kutlu olsun sjkdkskksk
Hepimizin canım 🤍😂
Kutlu olsun alışverişimi yarın yapacağım
bana çiçek gönderebilirsin canım gerçekten çok sapım. ne diyorum ben ya 😂😂😂
Sen de bana gönder😂😂😂
Neden olmasın? 😂😂😂
Dibine kadar sapım.
11 kasımmış. gününü de güzel ayarlamışlar 11.11 sap gibi sayılardan seçip🤣
Kaybedenler kulübünde vip üyeliğim var
Vay beğendim bu sözü 😂😂😂
Bekârım mutluyum
Hep mutlu ol 🤍🙂
Yaa çok teşekkür ederim sen de hep mutlu olursun inşallah 😊
Senmi icat ettin 🤣🤣
Zeka fışkırıyor mübarek 😂
🤣 Paçalarımda akıyor o yüzden paçalarımı bağlıyorum
Farkındayım 😂
Vay vay inşallah bekarlıktan kurtulurum ❤️😂
Amin inşAllah 😂
Öyle bir gün mü varmış ya😂
Baksana varmış 🙂
İlginç, bilgim yoktu 🧚
Benimde sabah haberim oldu, paylaşayım dedim 😂😂😂
Şahanesin 😅🌼🌼
🤍😂
Hep bekardım hala bekarım günüm kutlu olsun
tehlikeli bir gün zira şizofrenik sohbetler dönebilir insanın kendisi ile arasında. dikkat et.
hem ne demiş şair buralara yaz günü kar yağıyor canım. 😂😂😂
İlişki durumu ayva çiçek açmış yaz mı gelecek))
kutlu olsundur. 🤍😂
ağlamıyorum gözüme yalnızlık kaçtı.😂😂😂
Jcjxjxj
Kedilerle yaşadığım aşklar sayılır mı hozamm
Sayılır herhalde.🧐 araştırmak gerek 😂😂😂
en sevdim gün :)
yalnız doğduk, yalnız öleceğiz.😂
jsjshdjdjfjj evettt :)
Yalnızlık günümuymjs 😄
bende internette denk geldim, çok önemli bilgiler bunlar 😂😂😂
kutlu olsun arkadaşlar. sonsuza kadar yalnız ve genç kalmak dileğiyle😂
Bekarlık sultanlıktır
Dönüşü olmayan ayrılıklar eski sevgiliye elveda
Bepbekar, besbekar ya da enlerin tabiri ne şekildeyse işte sonuç olarak çok bekar😂
Aaaaa kaçın öteye benim gunummus 😁
Bir adım geriye çekildim 😂
Kalbi kırık bekârım.
☹️😂😂😂
Gülüyor musun, ilk emojideki gibi farklı bir şey mi ifade etmek istedin?
Valla onu şimdi farkettim yanlışlıkla olmuştur , o emojiyi yorumlarda falan kullanmam
Hangisini kullanmazsın? Ben bile şaşırdım. 🙂
☹️ dan bahsediyorum
Anladım.
Yalnızlık kutlamaya değer..
kalabalıklar içindeki yalnızlar da kutlayabiliyor mu?😂😂😂
Kutlasınlar, bana zararı yok :)
😂😂😂
Bekarım hayırlısı olsun
Hayırlısı olsun
İlişmiyoruz kimselere... 🥂
Ne mutlu bekarım diyene
Saçma sapan günler işte
İndirim yok bindirim var
Sap tek tabanca kafam rahat en azından
Kadrolu bekar canım yaa😊
Sevdiceğim var
Teşekkür ederim tatlım 💓
Tamam sevgilin yok anladık gel olalım ne uzattın
bekarlar partısı ov guzelmıs
Nee aa tabi böylede birgün olabilir 🤣🤣
Evli 🥳
Mutlu olun çokça …
Teşekkürler 🤗
Ortası galiba. : /
O nasıl oluyor canım 😂
Valla çok olsun istiyorum da durumum karışık. Var ama yokmuş gibi
Takma canım ya☹️böyle yalnızlığa can kurban😂
Sonunda bizi düşünenlerde varmis 🥳🥳🥳
Çok şükür bunuda öğrendik bugün 😂
I * married😌💖
I wish you a lifetime of happiness🤍😂
Thank you lady, you are very kind.💜🌸
thx 🫣
Kadrolu bekarlardan
sizler sonsuza kadar bekar olarak öleceksiniz ozaman 😂
Evet hic aşk meşk kapattık artık sevmiyorum
Bende kendime saat ve gözlük aldım djdjdjjd
Güle güle kullan 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?