Hoşlandığınız kişi size "Şu anlık arkadaş kalalım" dese ne tepki verirsiniz?

Öylece bekler misiniz yoksa ya hep ya hiç mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben direkt o kişiyi kafamda bitiyorum, geri dönüşü olmuyo. Bir kere niyetine girdiysem ya olacak ya da yıllar geçse de olmayacak.😁
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Hoşlandığınız kişi size "Şu anlık arkadaş kalalım" dese ne tepki verirsiniz?
Hoşlandığınız kişi size "Şu anlık arkadaş kalalım" dese ne tepki verirsiniz?
Cevapla