Güncellemeler
+1 yıl
Ben direkt o kişiyi kafamda bitiyorum, geri dönüşü olmuyo. Bir kere niyetine girdiysem ya olacak ya da yıllar geçse de olmayacak.😁
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Hoşlandığınız kişi size "Şu anlık arkadaş kalalım" dese ne tepki verirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Olur derim 😃 arada ufak unutmalar yaşayalım ama pls😂
Arkadaş kalırdım ama hoşlanmayı keserdim
arkadaş da kalınmıyor arkadaş kalalım olayı reddetmek için bir bahane aslında işin gerçeği bu
Böyle diyen insandan hayır yoktur
Knk su nicki değiştir gözünü seveyim ciddiye alamıyorum seni. dahfjsjfjaks
Zaten ciddi değilimdir sal gitsin 😄
Sal gitsin misina artık çok keskin. djssj
Tamamdır ilerlemeye karar verirsen haber edersin
Soruya cevap versen?
Soruya cevap verdim zaten mk
Vay mk, bende diyorum niye boş yapıyor ne alaka.🙄
Tamam bende uzak kalıyorum de git ya. Yürümez bu ilişki.
Hoşlandığım kişiyle arkadaş kalmam
Öyle bişey olamaz beklemem
Onu kafamda bitiririm.
Ben soyledım kabul etmedi 😅
Kafada bitiririm.
Yallah derim. Cepteki olmayı sevmem
arkadaş kalırım :D