Flörtüm geç yazmaya başladı. Soğudum diyip şutlamak mı lazım?

Flörtüm geç yazmaya başladı arada bende geç yazıyorum da öyle oyun oynayacak yürek yok bende 😀 soğudum bb mı diyeyim sizce?

Flörtüm geç yazmaya başladı. Soğudum diyip şutlamak mı lazım?
Cevapla