Siz olsaydınız tüm ailesini mi sadece kıza mı mesafe koyarsınız?

Erkek arkadaşım birlikte büyüdüğü kız aile dostuyla çok samimiydi. Rahatsız oldum ve mesafe koy dedim. Sonra kız bana saygısızlık yaptı tamamen sildi hayatından. Fakat kızı sildi ama hala abisini kuzenini annesini takip ediyor. Ben onun yerinde olsam o bir şey istemese herkesi silerim. O sürekli bir vefa borcum var diyor. Tamam kızı sildi ama kuzenini abisini falan silememesi ne alaka.. Sizce onları silmesine gerek yok mu
Siz olsaydınız tüm ailesini mi sadece kıza mı mesafe koyarsınız?
Cevapla