Yeni birisiyle tanıştım ama ona alışmak istemiyorum, ne yapmalıyım?

Yeni birisiyle tanistim her gun mesajlasiyoruz iyi hos ama ben ondan once yalnizdim ve birisine baglanmak istemiyorum çünkü kendimi ondan mesaj beklerken buluyorum. Kime alistiysak terk ettiler ve zaten iletisimimizin bi üst kismi da yok gii geliyo😪

Yeni birisiyle tanıştım ama ona alışmak istemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla