Manita olduğunuz gün öpüşüyor musunuz yoksa🤭 Bence birkaç ay beklemek lazim ama bilemiyorum Altan...


İlk bulusmada öptüm hemde ben adım attım çünkü oturmustuk ve alnımdan öptü yanağıma geçti baktı şöyle emin değildi kendini 1 cm falan geri çekti bende yapıstım dudağına ama ona olan sevgim yıllardır varken uzun zamandır bu anı beklemiştim ve çok güzeldi ve hiç pişmanda değilim hala onu deli gibi arzuluyorum
Arzuluyo musun aşık mısın ikisi ayrı kelimeler çünkü
@Psychology61 hem asığım hem arzuluyorum. Eşim olucak zaten
Mutluluklar dilerim ne diyim
birkaç ay mı? yuh :D
o süre içerisinde çocuk sahibi olunur yahu. karşındaki insanı sevmişsen veya hoşlanmışsan, hisler de karşılıklı ise zamanı olmaz bu işlerin.
Cevap
14Cevap
Gerçekten istemek güvenmek ve doğru zamanı beklemek gerekiyor bu hemen gelmez ama çok geç sürmez tamamen akışına bırakmak lazım.
Bence kişiye göre değişir ben sevgilime sorardım
Dudakları görene kadar geçen zaman yeterli.. 😄
Birkaç ay da çok uzun. Dudakları güzelse öp gitsin 🤪😂
Canım ne zaman çekerse basit görünmeyeyim diye Kasım Kasım kasmam kendimi. Ağırdan alanlar iki ay beklesin
Belli bir zamanı yoktur bence karşılıklı hislerle ve çekimle olan bir şey
sana bağlı kişiye göre değişir eskide bekleniyordu artık beklenmiyor
Eğer çekim varsa arada, beklemek gereksiz. Aman zaman geçsin diye kasmak saçma
İlk buluşma da affetmem
Bunun zamanı vs yok romantik anı yakaladigim an öptüm ben zaman değil senin ne zaman ne hissettigin ile alakalı bir sey
Öpüşmenin zamanı yoktur bence öpüşmeyi fazla büyütmeye gerek yok
bulduğum dudağı öperim
İdeali hemen öpüşmedir.
Sevgilimin eşim olması lazım
Fırsat kollarım, niye öpmeyim o benim aşkım 😍
Bilemedim.
aaaah yeto
Ilk gün
hissettiğin an
ikinci gün uygundur
bence karşındaki kişiden eminsen zamanın önemi yok
Erkeğe bağlı
Cuma günü
3. Haftanin persembe gunu saat 21.30
🤣🤣🤣
Slam aşk
ilk buluşmanın sonu
Ne zaman isterse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?