Davetiyeye kimlikteki adımızı yazmak zorunda mıyız?

Adımı yazıp ikinci adımı yazmasam olur mu?
Hatta şöyle ki adım Edanur Kısmet 🥲😂 ben sadece Eda yazdirsam olur mu bu arada aday bile gece saat beşte kendi kendime konuşurken bunu düşündüm sorayım dedim hahshah
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada aday bile yok yazacaktım eksik yazmışım 😬
Davetiyeye kimlikteki adımızı yazmak zorunda mıyız?
Cevapla