Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada aday bile yok yazacaktım eksik yazmışım 😬
Olur bence benim çevremde sonu nur ile biten bir sürü kişinin böyle düğün davetiyesi yaptırdığını gördüm bence hiçbir sakıncası yok kısa olması da güzel durur bence de..
Merhaba, olur tabii ki neden olmasın yani böyle şeyler çok küçük detaylar o kadar önemli değil yani içiniz rahat olsun. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
2Cevap
olur daha iyi olur sade kısa
Olmaz neyse o yazılır
Eda kullanıyorsan o yeterli
Eda yaz geç
İlk sikislisindeki ismi yaz
Olur canınız nasıl isterse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?