Kızlarda uzun tırnak mı daha güzel kısa tırnak mı?

Yani ben uzun tırnak çok seviyordum ama 4 ay uzattıktan sonra ki bakımlarını yapmama rağmen gerçekten kötü durduğunu farkettim kısa bakımlı tırnaklar daha iyi gibi sizin düşünceniz nedir?

Kızlarda uzun tırnak mı daha güzel kısa tırnak mı?
Cevapla