Hiç yurt dışındaki Türk bi kızla konustunuz mu? Türkcesini tatlı bulur musunuz?

Ben almanyada yaşıyorum. Türkiyeye gelince "kolay gelsin" den başka bi şey demek istemiyorum çünkü utanıyorum. Türkçem biraz değişik. Yinede tatlı bulur musunuz?

Hiç yurt dışındaki Türk bi kızla konustunuz mu? Türkcesini tatlı bulur musunuz?
Cevapla