Erkek arkadaşımla ben internet üzerinden tanıştık.
İkimiz ayrı ülkelerden ayrı milletlerdeniz.
Onun 20 yaşı tamam olduğunda askere gitmesi gerekiyormuş, zorunluymuş.
6 ay boyunca askerlik yapacağını söyledi, ve sensörlü telefon için izin yokmuş.
Bizim de buluşamayacağımız açık... Ve yakında bir sürü savaşlar başlayacak.
Bizim ilişkimizden ailelerimizin haberi olmadığı için de annemlerden izin istemeden onunla görüşemeyiz... 6 ay boyunca benden soğuması mümkün müdür?
Beni unutması mümkün müdür?
İkimiz ayrı ülkelerden ayrı milletlerdeniz.
Onun 20 yaşı tamam olduğunda askere gitmesi gerekiyormuş, zorunluymuş.
6 ay boyunca askerlik yapacağını söyledi, ve sensörlü telefon için izin yokmuş.
Bizim de buluşamayacağımız açık... Ve yakında bir sürü savaşlar başlayacak.
Bizim ilişkimizden ailelerimizin haberi olmadığı için de annemlerden izin istemeden onunla görüşemeyiz... 6 ay boyunca benden soğuması mümkün müdür?
Beni unutması mümkün müdür?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer