Artık 30 yaşından sonra insan seçici oluyor özellikle kafa yapısı, maddi durumu önemli mi diye bakıyor, siz ne düşürsünüz?

Evlenmek, sevgili olmak imkansız geliyor; çünkü kendi denginde birini bulmak zorlaştı. Kültür farkı, eğitim seviyesi, maddiyat daha ön plana çıkıyor. İster istemez insan da kendi kabuğuna çekilmek zorunda kalıyor, haksız mıyım?

Artık 30 yaşından sonra insan seçici oluyor özellikle kafa yapısı, maddi durumu önemli mi diye bakıyor, siz ne düşürsünüz?
Cevapla