Ben 1.58 sevgilim 1.93tu bide şey diyordu ilişkinin başında beni 1.70ten aşağısı kurtarmaz 😂😂 aynen kurtarmaz jsjdjd 2 sene oldu vazgeçemiyor benden smdi sjd
Okula gidersin, mezun olursun ve iş hayatına geçiş yaparsın. Çalışırsın ama hobilerini de gerçekleştirirsin. Yılda bir kere doya doya tatilini yaparsın falan. Fazlasında gözümüz yok💁🏽
Şu an dgs’ye çalışıyorum Okul Öncesine geçiş yapabilmek için. Zaten hiçbir zaman tatil yapamadım, ilerde imkânım olur umarım💁🏽 ayrıca lira Türkiye’de değersiz. Değerli olan ülkelerde vizesiz tatil Türkiye’de yapılan tatilden daha ucuza mâl olur.
Ben bunun çevre ile alakalı olduğu düşünüyorum ya İstanbul'da yaşıyorum desem ki gelin kamp yapalım 2 gün çevre yakın bir sürü yer var yok derler tek başıma kamp yaptığımı biliyorum böyle maddi olarak zayıf olsakta imkan sana bağlı yaratıcı olmak lazım ne yazık ki eğlenmeyi bilen çevrem yok daha doğrusu ben eğleniyorum sadece ortam yok
Her şey pahalı, insanlar umutsuz ve mutsuz. Ben bile eskiden neşeli ve her şeye pozitif bakan biriyken hayattan zevk alamayan birine dönüştüm. Eski benliğimi de kolay kolay kazanabileceğimi de sanmıyorum. İnsanlara hak vermek lazım.
Herkesin modu kötü ya dün trafikteyim adam kornaya basıyor 1 saattir bekliyorum 5 dk beklemiyor adama relax sakin diyorum yok ekonomik belimizi büktü ama duzelcek illa tavsiyem kendine değer ver vakit ayır imkanı çözümü kendin yap
Ekonomi düzelse bile insanların bu ruhani yorgunluğu kolay kolay atlatabileceğimi sanmıyorum. Profilimdeki fotoğrafa bile bakınca zoraki gülümsediğim fark ediliyor. Ruhsuz bir iskelet gibiyim aahaha