Erkekler birbirine ç*plak fotoğraf gondermek zorunda mi?

Bu sacmalikla neden mucadele ediyoruz ki? Evliyiz. Hayatımızdan memnunuz ama eşimin aptal arkadaşları fotoğraf gönderiyor. Buna eşim de sinir oluyor. Çünkü bizim bu gibi seylere ihtiyacımız yok. Ve gereksinim duysak bile birlikte birseyler izleyebiliyoruz. Sahit bile oldum, bana boyle seyler gonderme diye yazdığı halde hala gönderiyorlar. Birde demesinler mi;niye sen erkek degil misin diye!!! Neden beyinleri buna çalışıyor sadece ve kendi de evliyken evli barkli adama başka kadınları gostererek eline ne geçiyor? Sinirlerim tepemde. Cok ucuzlar cok!!!
Erkekler birbirine ç*plak fotoğraf gondermek zorunda mi?
Cevapla