Merhaba günaydınlar yeni hafta hayırlı olsun inşallah?

Benim sorum şu ; daha doğrusu sorunum.
Eşim dün kpssye girdim yanımdaydı, almaya da geldi.
Dün akşam kardeşimi de çağırmamı istedi (erkek) birlikte zaman geçirelim çocuk sıkıldı dedi.
Aileme değer vermesi beni mutlu ediyor.
Ama bazen filmde şitt dedi sus der gibi önümüzdekiler bize bakıyormuş konuşunca.
Kendimi çocuk gibi hissettim, sanki onun gözünde hep böyle cocuk ruhlu.
Belki ben kendi kendime kuruntular yapıyorum ama eşim üstüme düşse de kendimi bazen onun gözünde böyle basit sanki ona layık değil gibi hissediyorum.
Hep bana kızıyor, hep ben çocukmuşum gibi davranıyor bu beni üzüyor.
Sen benim çocuğumsunda karımsında diyor.
Bu sabah belki uyku sersemi idi zorla öptü sanki :(

Sonra bir baktım instagramda çocukluk arkadaşım eklemiş, oooo kız almış yürümüş bide bana bakın evli ve cocukluyum ne kariyer var ne bir şey.
Koca eline bakıyorum çok zoruma gidiyor asalak yaşamak.
Bende bir şeyler başarmak istiyorum.
Ne yapmam gerek?
Kendimi çok yalnız hissediyorum?
Merhaba günaydınlar yeni hafta hayırlı olsun inşallah?
Cevapla