Allh aşkına bir şeylerde olsa yazar mısınız? elim ayağım titriyor napcam bilmiyorum. ?

Ben aleminde tanıdığı bir çocukla 5 6 yıl boyunca sevgili oldum ama hep parça parca yani o kadar ayrildikki sayamadım. Ailesinden kardeşleride onla konuştuğumuzu çok kez ayrıldığımız biliyor. Sonra zaman içinde öğreniyorum ki kız kardeşimle zamanında konuşmuş sevgili olmuşlar ama kısa sürmüş. Bunuda onlardan öğrenmedim. Neyse o kadar çok seviyorum onu ki yine devam ettik tabi ama yine tartış, küs barış v. S neyse. Benim kardeşim evlendi tabi bu yıllar içinde. Şuanda da sevdiğim dediğim insanın ailesi yoğun bakımdan çıktı. Biz ailecek hastaneye ziyarete gittik. O günün sabahı kardeşim evli olduğu halde onu eklemiş ve ona instgrmdan babasının durumunu sormuşşşş... Benimki de isteği kabul etmiş, durum bilgilendirmis ve saol kardeşim diye cvp vermiş. Yani sevgili olduğumuzu, kız kardeşimin bildiğini düşünerek kabul etmiş. Ya ben eski sevgili olduklarını bildiğim halde konuşmamam gerekirken köpek gibi sevdiğim için kopamadim onca yıla kıyamadım. Ama kardeşim evli olduğu halde böyle 1 şey yapmış. Benim ki de isteği kabul etmiş.

BOK gibi bir durum içindeyim yaniiiii anliycaniz ya yaaa böyle hayatın... Napcam ben şimdi yaa.. Nasıl uyuycm şimdi?

Siz olsanız napardiniz yaaa? Allah aşkına. Biliyorum dünyanın sonu değil ama çok üzücü bir durum yaşıyorum şuanda yaa...

Allh aşkına bir şeylerde olsa yazar mısınız? elim ayağım titriyor napcam bilmiyorum. ?
Cevapla