Sevgilimin telefonu benim yanımdayken rahatsız etme modunda oluyor. Neden olabilir?

Arkadaşlar 5 senelik bir ilişkim var. Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz. Ailelerimiz arkadaşlarımız hep tanışıyor. Sosyal medyaya beraber fotoğraf atmıyoruz fakat çevremizdeki herkes beraber olduğumuzu biliyor hatta yavaş yavaş evlilik hazırlığına girdiğimizi ev konusunda karar verdiğimizi söylemem mümkün. Gerçekten güzel bir ilişki içerisindeyiz. Sevgilimin şu zamana kadar yalanını herhangi sakladığı bir şeyi görmedim açıkçası. Neyi sorsam anlatır. Fakat kafama takılan bir konu var. Sevgilim ekran görüntüsü attığında bakıyorum telefonu rahatsız etme modunda değil. Ama benim yanımda rahatsız etme modunda. İş hayatında yoğun olduğu için rahatsız etmeye aldığını söylemişti. Öyle gerçekten telefonu hiç susmuyor. Sizce burada ben artniyetli bir şey aramalı mıyım?

Sevgilimin telefonu benim yanımdayken rahatsız etme modunda oluyor. Neden olabilir?
Cevapla