Nsanlar neden real’de yapamadıkları veya yaşayamadıklarını sanal alemde yapıyor?

Bastırılmış duyguları harekete geçirdiği için, sanalda daha cesaret buluyorlar sanırım..☺️
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar olucaktı.. 😄
Nsanlar neden real’de yapamadıkları veya yaşayamadıklarını sanal alemde yapıyor?
Cevapla