Başkasıyla Nişanlıyken alınan eşyaları evlenince kullanır mıydınız?

Erkek arkadaşım başka biriyle nişanlıyken evim tüm eşyalarını almış daha sonra ayrılmışlar şimdi biz evlenmeyi düşünüyoruz o eşyaları kullanmalı mıyım yoksa her şeyi yeniden mi almalıyız? Alabilecek paramız var ikimizin de ama onları atmak ya da çok ucuza satmak da boşuna israfmış gibi geliyor her şey zaten çok pahalı. Ama sonradan pişman olur muyum ona da karar veremedim..

Başkasıyla Nişanlıyken alınan eşyaları evlenince kullanır mıydınız?
Cevapla