Bence bu kişinin kendi estetik begenisiyle ilgili Mesela ben zayıfım ve bana da öyle diyorlar ama ben tam tersi biraz daha vereyim diyorum Sen kendini nasıl beğeniyorsan o kiloda kal ama tabi sağlık sorunu oluşturmayacak şekilde
Benim eski erkek arkadaşım da öyle diyordu ama ben almadım Çünkü o zaman o beğenecek ama ben kendimi beğenmeyecektim , ben beğeniyorsam da herhangi bir özgüvenim vs olmaz Ama nasıl göründüğüne de bağlı , bazıları zayıf ve dümdüz görünüyor bazılarının hatları biraz belli oluyor , ben direkt dümdüz görünenleri çok beğenmiyorum Erkek arkadaşın kilolu olan biriyle çıksın o zaman? Ben öyle sorardım, sonuçta ben karşı tarafa oran buran böyle olsun demiyorum , bir şeyin yakışacağını söyleyebilirim ama o kadar , durmadan karışamam Ben 46 47 kiloyum boyum 165 civarı
Hmmm benim hatlarim var küçük ama güzeller yani o kiloya koca koca şeyler gitmez zaten millet bayılıyor bir elnise giyince belin incecik şöyle böyle ama zayifta zayifsun diyorlar bir yandan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Bence kilosu normal aslında, çok zayıf değil
En azından bana göre
Herkes çöp diyor sen iyi geldim
Bence bu kişinin kendi estetik begenisiyle ilgili
Mesela ben zayıfım ve bana da öyle diyorlar ama ben tam tersi biraz daha vereyim diyorum
Sen kendini nasıl beğeniyorsan o kiloda kal ama tabi sağlık sorunu oluşturmayacak şekilde
Yani benim için fark etmezde insanlar gerçekten çok karışıyor erkek arkadaşım bile al ver demez hiç sen kaç kiloydun
Benim eski erkek arkadaşım da öyle diyordu ama ben almadım
Çünkü o zaman o beğenecek ama ben kendimi beğenmeyecektim , ben beğeniyorsam da herhangi bir özgüvenim vs olmaz
Ama nasıl göründüğüne de bağlı , bazıları zayıf ve dümdüz görünüyor bazılarının hatları biraz belli oluyor , ben direkt dümdüz görünenleri çok beğenmiyorum
Erkek arkadaşın kilolu olan biriyle çıksın o zaman? Ben öyle sorardım, sonuçta ben karşı tarafa oran buran böyle olsun demiyorum , bir şeyin yakışacağını söyleyebilirim ama o kadar , durmadan karışamam
Ben 46 47 kiloyum boyum 165 civarı
Ben beğenmiyorsam da*
Hmmm benim hatlarim var küçük ama güzeller yani o kiloya koca koca şeyler gitmez zaten millet bayılıyor bir elnise giyince belin incecik şöyle böyle ama zayifta zayifsun diyorlar bir yandan
Sen neyi nasıl beğeniyorsan öyle yap , ben bu şekilde söylüyorum kendime
Olur olur taşırız yanımızda küçük portatif maket gibi.
Bence harika. Zira minyon kızlar zayıf olduğu çok çekici olurlar.
Hatlar var ve küçük mü, severiz yavrum sıkıdır diridir önemli olan bu.
Knka göğüs kesin küçük galiba da şey dcem uçları iri mi
43-44 1.59 icin müthis 😍
Bir şey derdim ama boş ver
Bence bu fiziği kolay kolay kimse bulamaz :)
Bayıla bayıla. Çok da hoşuma gider
Bence bir sorun yok
Kabul etmem
Kabul ederim
Bence iyi, zayıf severim
Görebiliyor muyuz
Takip eder misin
Ederiz iyidir
Sevgilim böyle bir şey
Siz nasılsınız
183 boy 81 kg
Yanınızda nasıl kalıyo
Sorun yok gayet güzel. Kişinin yüz güzelliği de önemli bu fizik icin
Çok mu minik duruyo yoksa ideal mi
Biraz minik bir 🙂
*biri
Harika
Gayet iyi
Kendine güven..
Neden olmasın
Boy ve kilo ile mi
Yok iiyiii
görmek lazım