Seni çok özlüyorum yazdım kızlar siz olsanız ne düşünürsünüz?

Beraber gezip sohbet ettiğim yakın arkadaşıma aşık oldum ve açıldım reddedildim bende iletişimi tamamen kesmeye çalıştım oda anlayışla karşıladı zaten doğru olanın bu olduğunuda söyledi söyledi ama ben ona okadar çok alıştım ki unutamıyorum arkadaş çevresinden uzaklaştım ondan uzaklaştım kafamı sürekli farklı şeylere vermeye çalışıyorum dedim belki anlık bir histir geçer ama geçmiyor instagramdan mesaj attım seni çok özlüyorum yazdım gördüğünü biliyorum ama cevaplamadı tahminen yarın yazacak birşeyler siz kızlar ne düşünürsünüz ne cevap verirdiniz? Snapchatten istek atmış bana kabul ettim geçenlerde nasılsın diye yazdım kısa sohbet ettik konuşmamamızın daha doğru olduğunu söyledi benim açımdan bende neden kestiğimi zorlanacağımı söyledim ondan dedim 2 gün sonra en doğrusu yazmış o gün internetim yoktu ve profil resmim yoktu normal de 2 gün sonra yazmaz engellediğimi düşündü galiba bakmak için yazdı gibi geldi bana ve beni engellemiş onu çok özlüyorum. Napıcam.
Seni çok özlüyorum yazdım kızlar siz olsanız ne düşünürsünüz?
Cevapla