22-23 yaşında bir kızın 30-31 yaşında bir erkeğe duygusal bağlamda bir şey hissetmesi olasılığı sizce de çok düşük değil midir?

Beğenmesi veya hoşlanması yani zor bir ihtimal gibi geliyor. Yaş farkı önemli değil derler doğrudur ama bence çok göreceli bir durum. 23 yaşında kız ile 27 yaşlarında erkek tamamda 30'lu yaşların başı sanki biraz uygun değil gibi.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 22-23 yaşında ki kızın hayatı boyunca daha önce hiç sevgilisi olmamış kesin bilgi.
22-23 yaşında bir kızın 30-31 yaşında bir erkeğe duygusal bağlamda bir şey hissetmesi olasılığı sizce de çok düşük değil midir?
Cevapla