Uzun ve kısa kızlar niye uzun erkekler için kavga ediyor?

Ben şahsen hem cinsimle bu tarz konularda kavga etmeyi çok saçma buluyorum, ne bu erkeklere beğendirme çabası? Zevk meselesidir kardeşim ben de 1.74 olmama rağmen 1.80 üstü erkekle çıkmam, ben de böyle seviyorum.

Bir taraf diyor boyu boyuna olsun cüce deve ilişkisi gibi o ne öyle

Bi taraf diyor onlar bizi seviyor bir kere
Uzun ve kısa kızlar niye uzun erkekler için kavga ediyor?
Cevapla