Aileler yolu ile bir kızla tanıştım 1-2 hafta konuştuk sonra buluştuk arkadaş kalalım dedi kabul etmedim bugün yine yazmış?

Aileler yolu ile tanıştık çok fazla ortak noktamız vardı çokta iyi anlaşıyoduk 1 kere yüz yüze buluştuk bana arkadaş kalmak istediğini söyledi bende kabul etmedim hoşlandığım biriyle arkadaş kalamam dedim numarasını sildim instagramdan çıkartmayı unutmuşum 3-4 gün geçti instagramdan hikayeme yanıt vermiş ee burdanda silseydin koştur koştur silmişsin numaramı diye ne yapmam gerekir ve neden yazmış olabilir
Aileler yolu ile bir kızla tanıştım 1-2 hafta konuştuk sonra buluştuk arkadaş kalalım dedi kabul etmedim bugün yine yazmış?
Cevapla