Birinin varlığına ihtiyaç duyuyorum hayatımda nasıl yenebilirim bu duyguyu?

Şu an zamanı değil bu boşlukta yanlış birine sarılmak istemiyorum.. bu hissi yaşayan var mı? Nasıl aştınız..

Hayatımın büyük kısmı iş ve duygusal yaşam 0 ben güçsüz hissediyorum bir erkeğe sarılmak istiyorum bazen.

Birinin varlığına ihtiyaç duyuyorum hayatımda nasıl yenebilirim bu duyguyu?
Cevapla