Şu an zamanı değil bu boşlukta yanlış birine sarılmak istemiyorum.. bu hissi yaşayan var mı? Nasıl aştınız..
Hayatımın büyük kısmı iş ve duygusal yaşam 0 ben güçsüz hissediyorum bir erkeğe sarılmak istiyorum bazen.
Şu an zamanı değil bu boşlukta yanlış birine sarılmak istemiyorum.. bu hissi yaşayan var mı? Nasıl aştınız..
Hayatımın büyük kısmı iş ve duygusal yaşam 0 ben güçsüz hissediyorum bir erkeğe sarılmak istiyorum bazen.
Evet bazen sarılmak isteriz sadece sarılmak fakat karşımızdaki kişiyi cinsel bir obje gibi görmeden bütün duygularımızla sarılmak işte bazen bir kadına bazen bir erkeğe burada yazdığım şey yanlış anlaşılmasın iki cinsiyet içinde yazıyorum bu duyguyu işte sonra kendimizi kitaplara vururuz kitaplardaki aşklara öyle aşklar yaşamak isteriz kendi romanimizi yazarız aslında beynimizde beynimizdeki bir kadın bir erkek oluşur gerçekte var olmayan bir hayal kahramani işte böyle hep bir hayal kırıklığı yok mu aslında sevdiğine kavuşmaz insan en azından yanında olanı sevmek lazım bazense o firsatida teperiz işte böyledir hayat hep bir ders üstüne kurulan o yüzden bence aşktan öte sürekli ölüm bu romanı oku bence sana iyi gelecektir
Yazarı kim acaba okumak isterim
Sevgiden Öte Sürekli Ölüm
Gabriel Garcia Marquez
Sevgiden öte sürekli ölüm aşk olarak yazmış olabilirim çünkü yaklaşık 20 yıl kadar önce okumuştum Okunani tavsiye ederim
Cevap
12Cevap
bu hissi istemiyorum diye korktukca başıma geldi... sanırım bu kadar istemeyi birakirsan o sana gelicek
Yok cidden istemiyorum kimseyi aşık falan da değilim ama bilmiyorum garip bir his boşluk gibi hata yapmayacağım ama garip işte ya
Sen sarılmak istersin ama erkek farklı şey bekler senin ruhsal durumun umrunda bile olmaz buda seni daha dibe çeker
Evet bundan da korkuyorum duygusal boşluğum yüzünden kimsenin eğlencesi olmak istemiyorum
İstemiyorum diyen çok kişi tanıdım ya ipin ucundan döndü ya da o tuzağa düştü
Uzak duruyorum o yüzden
Valla cicim git babana sarıl koy başını omzuna hıçkıra hıçkıra ağla sana ondan iyi gelecek hiç bir erkek yok
Babam yok knk 🙃
Üzüldüm sana tavsiyem bu süreçte en çok neye ihtiyaç duyarsan ondan uzak dur ne zaman ki tek başına bu zorlu süreci atlatırsın dim dik hayata dönersin o zaman kime istersen korkmadan sarıl
Haklısın önce kendimi toparlamalıyım. Çalışıyorum direniyorum. Teşekkürler
Rica ederim uyumak ta iyi gelir depresyona sabaha kadar yok Olur gider depresyon yarın işin vardır sanırım bence yat uyu burada gereksiz kişilerin edeceği üç beş muhabbetten daha makul emin ol iyi geceler
Uyuyamıyorum işim var evet ama çıkarım burdan sabaha kadar yine uykusuz 😕 sana iyi uykular o zaman
Ben yarın izinliyim benlik sıkıntı yok uyumak istiyorsan o telefonu sana en uzak noktaya koy ve mümkünse alarm çalana kadar eline alma hiç uyumazsan bile ama emin ol uyursun
Dediklerini deniycem bu gece erken uyumaya zorluyorum kendimi
İstersen başarırsın iyi geceler
Ama oraya yazmamışsın 1.90 zengin yakişikli diye oldu mu şimdi
Hayır kesinlikle genelleme yapma
Doğruyu söyluyorsan ve hala kimse çıkmadıysa karşına sende benim gibi baya şanssızsın
Benim içim doğru zaman değil kendim istemiyorum ama duygusal olarak yaslanmak istiyorum bazen sadece
Hem istemiyorsun hem yaslanmak istiyorsun nasıl olacak bu iş
Atlatıyorum 😕
Birine güveneceksin herkesi aynı kefeye koyarsan oho işin iş
Birine güvendim zaten artık ondan güvenemiyorum ve ne 1.90 dı ne yakışıklıydı nede zengindi iyi biri sandım sadece.
Ne oldu ki kardeşim cocuğu diye herkes öyle mi oluyor
erkek olarak yaşamadım ama kadınların yaşamasını anlamsız bulmam
Bazen bende de oluyordu ama sonra geçiyor. Son zamanlarda artık hiç olmuyor. Olsa bile öyle şeyler yaşadım ki kimseye güvenemiyorum
Bende bir kişi yüzünden kimseye güvenemiyorum
İş güç arasında ayneb en yakınımdakine sarılarak boşluğu kapatıyorum bazen
Bende bu uzun zamandır var canın çok yanmış bir türlü içini dökememissin sen
Al bi koca niye zamanı değil
Okulum var ve önce sevmem lazım
Okul engel değil. Ciddi biri gelirse görüş belki seversin
Bir kişi oldu o da hayal kırıklığı
Ya genellikle dönemsel olarak oluyor bu duygu
Haklısın bazen
O duyguyu yenemiyoruz hiçbirimiz.
Sevişerek
Anlamıyorsun sevişmek değil
Olmasi gereken buu
Zamanı değil ama🥲
Konusalım istersen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?