Psikoterapistin hiç bir şey yaşamamış erkek bulmak çok zor demesi normal mi?

Yani dediğinin doğru ya da yanlış olduğunu sormuyorum. Mesela diyelim ki ben dedim ki, ben kendim yaşamadım karşıma da öyle birini istiyorum. Zor olduğunu biliyorum ama isteğim bu diye. O da bunu değiştirmeliyiz gibi imada bulundu. Ben bulamasam da sorun değil illa biriyle olmak zorunda değilim diye söyledim. O da duygusal cinsel ihtiyaçların var onları nasıl karşılayacaksın? Gibi bir laf etti. Acikcasi bana bulmak zor ama fikrine saygi duyuyorum dese anlarim ama zorla fikrimi degistirmeye calismasi yanlis degil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Erkek olsam ve bunu desem eminim bana bunu demezdi
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın çok mu hiç yaşamayan
Psikoterapistin hiç bir şey yaşamamış erkek bulmak çok zor demesi normal mi?
Cevapla