Şikayet edemem değil mi?

Biriyle tanıştım normal sohbet ettik mesajlastık. Bu bana maddi durumum iyi şirketim var bilmem ne dedi resim istedi. Bende atamam dedim. Atarsan dedi para vericem filan neyse once paramı ver dedim yok dedi önce resim. Neyse ben çektim istediği gibi attım of harikasın süper bedenin var dedi ama parami vermeden engelleyip gitti. Bu şahısı şikayet edemem demi bir yere? Resmen enayi yerine konuldum!!

Şikayet edemem değil mi?
Cevapla