+1 yılZaten insan boşanma yolu kolay olsa o yolu tercih eder öyle degilmi evli bir çift ( Kadın/ erkek) çoluk çocuk yüzünden maddi imkansizliktan ya da çevresel faktörler sebebiyle boşanamıyor ama evde de mutlu değil insan değer gördüğü yerde çiçek açar ozaman napiyor aldatma yoluna baş vuruyor evet bu hiç doğru değil fakat başka seçeneği olmuyor sevgisiz yürekler üşür o ev ona cehennem gibi gelir çünkü o evde sevgi saygı yoktur bu insan aldatmazsa hayata küser kendine zarar verir piskolojik sorunlar yaşar çoluk çocuğuna bile zarar verebilir. Çünkü kadın be ile olsa doyar ama gönül açlığı hiç bir şeye benzemez bunu yaşamadan fikir yürütmek dışarıdan çok kolaydır aynı şey senin başına gelse sen ne yapardin mesela
"Bu yazdığın o kadar doğru ki"
018 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 nacizane bu konu hakkındaki görüşümu belirttim
- +1 yıl
Görmüş geçirmiş yaşanmışlıklardan sanırım.
- +1 yıl
Biraz hayat tecrübesi birazda gözlemler sonucu diyebiliriz
- +1 yıl
Hepimizin ayrı tecrübeleri var.
- +1 yıl
Çünkü herkesin hikayesi farklidir ve herkes kendi hikayesinde güzeldir
- +1 yıl
Biz kendimize göre güzeliz belki. Karşı tarafa göre ❓
- +1 yıl
Zaten sorun bu değilmidir sen karşı tarafa göre iyimiisin güzelmisin? Çünkü başkasının eliyle ittiğini diğeri havada kapıyor çünkü sen evdeki insan için değersiz sin dışarıdaki insan için değil
- +1 yıl
Çünkü senin doğruların kendine göre doğru oluyor. Karşı tarafa göre direk her şey yanlış ve gözüne batıyorsun. Resmen karşı tarafın gözünde şeytansın
- +1 yıl
Seni daha iyi çözmeye başlıyorum nedense
- +1 yıl
Benim söylediğimi evli olup hemen hemen herkes yaşıyor. Yeni bir şey değil ki
- +1 yıl
Sanırım evlisisiniz ve kendinizi değersiz hisseditorsunuz gibime geliyor ne ileri adım atabilitor ne geri adım atabiliyorsunuz sanki hayatın ortasında sıkışıp kalmış gibisiniz
- +1 yıl
Aynen o şekilde. Valla evlilik kadar lanet bir şey yok.
- +1 yıl
Ya evlilik çok güzelde anlaşabildiğin birisi olursa sevdiğin birisi olunca güzel olur yoksaki cehenemi burada yaşıyor gibi olursunuz
- +1 yıl
Rabbim sabır versin inşallah her şey gönlünce olsun
- +1 yıl
Evlenmeden önce 7 yıl konuştuk. Aynı eve girmeden anlayamıyorsun tanıyamıyorsun karşındakini
- +1 yıl
Amin.
Bende zaten hayatı yalnız yaşıyorum. Yarı evli yarı bekar - +1 yıl
Aynen öyle derler insanı aynı yastığa baş koymadan taniyamazsın çünkü sevgili iken 2 3 saat görüyorsun ve sadece güzel taraflarini görüyorsun evlenince 24 saat görüyorsun işte ozaman onun kötü yanlarını da görmüş oluyorsun işte ozaman tanımaya başlıyorsun
- +1 yıl
Evet. Neyse konu fazla uzadı. İyi akşamlar
En İyi Cevaplar
+1 yılAfrika da bir söz vardır; "Kendi çıplak olan, sana gömlek veriyorsa dikkatli ol"
Kendilerini sevmeyen insan bunlar. Ne istediğini bilmeyen, doyumsuz ve mutsuz kişiler. Hep daha iyisini aramanın peşine düşen kişiler, her güzelliğin ve daha iyisinin sonsuz bir kavram olduğunu keşfedememiştir daha. Çünkü insan elindeki, sahip olduğu her güzelliğe alışır.. bu yüzden bir başkası sanki daha güzelmiş gibi bir algıya kapılır. Yeni olan her şey içinde yıpranmışlık barındırmaz bu da onun için mücadele vermeden bir süre keyif alacağı anlamına gelir fakat bunun da bir süresi var, belli bir süre paylaşım yaptığın kişi kim olursa olsun illa ki karşılıklı bazı çatışmaları yaşamak zorunda kalacaksın. Zayıf karakterli ve kendini sevmeyenler sorunlarını çözümlemek için çabalamak yerine çözümü bir başkasında aramaya başlar.
Kendini sevmeyi başaramayan insanların seni seviyorum sözüne asla aldanmayın, ilk fırsatta yanlış yaparlar size, çünkü zaten kendilerini sevmeyerek kendilerine yanlış yapmışlar ki size dünden yaparlar.
Nefsine hakim olabilen insan, kendini geliştirmiş, kendiyle barışık olan insandır. Yarışmaz, hırs yapmaz, gereksiz rekabete girmez. Her sorunu doğru yoldan sapmadan çözümler , gerekirse bitirir. Kendini sevdiği için kendine saygı duyduğu için yapar bunu yani hayvan gibi yaşamaz insan gibi yaşar
02 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten çok açıklayıcı ve net olmuş eline emeğine sağlık 🙏🙏🙏
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🌷
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılEvli kadınların çoğu sevgi ilgi eksikliğinden eşini aldatır bazıları der yaw cinsellikte güçlüyüm sorun yok nasıl aldatır diye bir ilişkide sevgi ilgi eksildi mi o kişi. hep mutsuz olur mutsuz bir ilişkide cinselliğin önemi yoktur
Gelelim erkeğe erkek kuru fasulye pilav olayını derler hep hepte kendilerini kandırırlar onda olan helalinde var bu düşünceyi düşünmezler hep nerde pis iğrenç bir şey varsa erkek onu yapar bari aldattıkları kadınlar helalerinden güzel olsa nerde çirkin bakımsız kız varsa onları severler bunu anlamadım evli erkek sapıtmış resmen onun için ıslah etsin diyorum hiçbir şey ortada yokken onu yaparlar aldatırlar
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılDoyumsuzlar çünkü saygısızlar açık konuşmak gerekirse benim şöyle bir huyum var düzenli seks yaptığım biri var hayatıma birini alınca flört etmeye başlasam bile kimseyle konuşmuyorum muhatap olmuyorum ama en hikmetse hep seçenek oluyorum. Beraber olduğum sevgilim flört ettiğim bir kadın olunca asla başka bir kızla muhatap olmuyorum öyle biriyim ama bilmiyorum nerde hata yapıyorum
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılKaraktersiz oldukları için
00 Yorumla
+1 yılDoyumsuzluktan ve kalitesizlikten diye düşünüyorum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılZamanında birşeyler yaşayamamak, akılda ukte kalması vs sebepler. Zamanında dolu dolu yaşayan bir kişi aldatmaz, umrunda da olmaz öyle şeyler. Zaten göreceğini görmüş yaşayacağını yaşamıştır. Kendisini eşine adar sadece.
00 Yorumla
+1 yılTatminsizlik kadın orgazm olmuyorsa ya da erkek istediği zevki alamıyorsa kuruysa mesela vajinası ıslak değilse sıcak değilse ateşli değilse bacakları açıp becer beni diye yatıyorsa sadece vs vs
00 Yorumla
+1 yılkaraktersizlik çevremde bununla övünen çok erkek görüyorum ama ne kadar ailesine zarar verirse o kadarda kendine vermiş oluyor aslında ve bunu iş işten geçtikten sonra görebiliyorlar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Ah bir bilsem iki eski karimida el üstünde tuttum ama yok rahat battı şimdi hala ararlar barismasakta beni affet beni s. k s. k diye uğraşmam bile
00 Yorumla
+1 yıl``Aldatma`` Kötü lakin 2 sebebe dayanır 1. İlgisizlik (Yatatak) 2. Karakter bozukluğu, günümğzde 1. sebep daha aktif
024 Yorumla- +1 yıl
Sizce bu konuda haklı olabilirlermi mesela. Bir çift düşünün evde istediği ilgiyi sevgiyi değeri görmüyor belki eşi onun yüzüne bile bakmıyor onu farketmiyor bile ayrılmak istiyor fakat çoluk çocuk vss oluyor ya da çevre baskısı yüzünden adım atmıyor boşanamıyor. Vss ama dışarıdaki bir x insan onu farkediyor eşinin onda göremediği güzelliği veya bir kişiliğini önemsiyor iki güzel söz duyuyor ya da ilgi görüyor belki hali Hatrı soruluyor sizce bu durumda aldatan mi ( kadın & erkek ) suçludur yoksa bunu bu hale getiren kişi mi suçludur Sizce
- +1 yıl
2. Seçenek karakteri bozuk olan bunu yaparsa yapan kişi suçludur. Lakin sizin de söylediğiniz gibi evde korkuluk gibi yaşayan kadın erkek fark etmez, ahlaki olarak haksız insan olarak haklıdır, çünkü kişi değer görmeyi arzulanmayı en önemlisi tatmin olmayı ister. O şahsın gözünün dışarıya kayması eşinin kabahatidir, bu ``İhaneti`` yapan iki tarafı idare etmeye devam ederse suçlu olabilir bu yüzden diğer tarafla işi bitirip bulduğuyla yola devam etmeli. Şahsen evliliği devam ettiren faktörler işi daha beter yapıyor.
- +1 yıl
Zaten insan boşanma yolu kolay olsa o yolu tercih eder öyle degilmi evli bir çift ( Kadın/ erkek) çoluk çocuk yüzünden maddi imkansizliktan ya da çevresel faktörler sebebiyle boşanamıyor ama evde de mutlu değil insan değer gördüğü yerde çiçek açar ozaman napiyor aldatma yoluna baş vuruyor evet bu hiç doğru değil fakat başka seçeneği olmuyor sevgisiz yürekler üşür o ev ona cehennem gibi gelir çünkü o evde sevgi saygı yoktur bu insan aldatmazsa hayata küser kendine zarar verir piskolojik sorunlar yaşar çoluk çocuğuna bile zarar verebilir. Çünkü kadın be ile olsa doyar ama gönül açlığı hiç bir şeye benzemez bunu yaşamadan fikir yürütmek dışarıdan çok kolaydır aynı şey senin başına gelse sen ne yapardin mesela
- +1 yıl
Toplum yani ``EL ALEM`` gibi düşünmediğimden önce insanı dinler ondan sonra yorum yaparım, maalesef bir işin aslı astarı nedir ne değildir demeden kınayan insanlarla yaşıyoruz. Soruna gelirsek evlenmedim lakin beni bıktıran 5 senelik ilişkim olmuştu zerre değer ilgi görmüyordum, yukarıda bahsettiğin evlilik ilişkisi artık bunalınca evli olduğunu bilmediğim kadınla ilişkim olmuştu ve fark ettiğim benim durumun daha sıkıcı evli versiyonunu yaşıyordu bu sebeple hak verdim. Aynı şey başıma geldi tek resmiyette evli değildim. Kimseyi karakter bozukluğu hariç kınamayın böyle hataya düşüldüyse de ister çocuk olsun ister başka sebep boşanılıp temiz hayata geçilmeli. İmkan beklenmez yaratılır bana göre.
- +1 yıl
Benimde anlatmak istediğim şey tam olarak buydu yaşamadan kınamak içeriğini bilmeden ayiplamak doğru değildir benimde yakın bir akrabimin böyle bir şey başına gelmişti eşi evlendiği ilk gece dövmüş bunu bu cinsel ilişki sırasında korkmuş ve ağlamış niye ağlıyorsun agliycaktinda ne demeye evlendin vss diye dövmüş. Sonraki aylarda da tabi dövme hakaret aşağılama gibi eylemleri olmuş. Sonra bu kadın boşanmak istiyor ama adam çocukları göstermem vss diye tehdit ediyor kadın boşanmaya korkuyor neyse bu kadın bur gün Facebook ta bir adsmla tanışıyor adam bekar birbirlerini çok seviyorlar görüşüyorlar sonra bir gün bu kadın iki kızını da alıyor eşyaları da arabaya yükleyip o sevdiği adama kaçıyor adam Allah razı olsun o adamdan gelinliğinle düğününe nikahına kadar yapıyor herşeyi ve el üstünde tutuluyor ve çok mutlu olduğunu ve ilk defa kadın olarak kendini hissettiğini söylemişti biz ilk başta çok ayıpladik haliyle evliyken niye böyle bir şey yapıyor günah ayıp vss sonra içeriğini öğrenince o adam onu haketmisti kanisina vardık ve yargilamadik eski eşi şimdi birisyke evlenmiş aynı şeyleri o kadına da yapıyormuş bu kadın ise çok mutlu yeni eşi trakyali çocuklarını bile sahiplenmis valla helal olsun adama bu adamın ayakları öpülür diyorum ve susuyorum herkes mutlu olnak için geliyor dünyaya sen seni sevicek birisi varken seni döven hakaret eden birisiyle neden ömrünü tuketiceksin ki o yüzden artık kimseyi yargilamiyorum on yargılı düşünmüyorum bu durum hepmizin başına gelebilir yaşayabiliriz kınamak ta doğru değil açıkçası yaşamadan bilrnezsin çünkü
- +1 yıl
Peki senin evli kadınlamı 5 yıl ilişkin oldu bir başkasıyla mi
- +1 yıl
Hatanın neresinden dönersen kardır. :) Evli olanla eski ilişkimin 4. Senesinde tanıştım
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun ne diyim peki evli olanla kişiyle ne kadar birlikteliğiniz ne kadar sürdü ya da sonuç ne oldu
- +1 yıl
Evli olanla 1 sene sürmüştü. İkisiyle de ayni dönem ayrıldım
- +1 yıl
🤣🤣 noldu biliyirmusun burada birisi benim yorumumu kopyalayıp yorum olarak yapıştırmis 🤣🤣 şimdi gördüm
- +1 yıl
Birde altına şunu yazmış burada yazdığın o kadar doğru ki demiş
- +1 yıl
Arkadaş daha mantıklı yorum bulamamış olmalı. Kolaya kaçmış en azından hem fikir insanların olduğunu görüyoruz. Bu yorumları okuyup kinayan unsanlar olucaktir, bu sebeple yaşamaya devam 😅
- +1 yıl
🤣🤣 bende ilk başta anlamadim benim sana yaptığım yorum olduğunu okumaya başladim bir baktım ki benim sana yaptığım yorumu kopyalamis 🤣🤣
- +1 yıl
Ya şöyle bir durum var çoğu evli insanlar mutsuzluluk içinde aynı durumuda yaşayanlar illaki vardır ya da olucaktır çok normal bir durum bu biz burada evlilik olayını genel olarak anlamaya ve yorumlamaya çalışıyoruz
- +1 yıl
Siz aynı durumu yaşıyor ya da yaşamış olabilir misiniz?
- +1 yıl
Ben senide tanımıyordum sadece bu konudaki görüşlerini merak ettim ve tartışmak istedim çünkü eskiden bende on yargılı yaklaşıyordum bu duruma ama şunu anladim ki hiç bir şey göründüğü gibi değildir ve dışardan ahkam kesmek kolay dir oyuzden sınanmadigin bir konu da fikir yürütmek herzaman en kolayıdır bizim insanımız sever böyle şeyleri bilmeden etmeden insanları yargılamayı
- +1 yıl
Ben aynı durumu bu şekilde değil de değersizlik hissini yaşadım eşim annesinin sözünü çok dinlerdi ve herşeyi ona sorardı belli bir yaşa gelmesine rağmen annesinin etekleri altından cikamıyordu benim fikrimin hiç bir önemi olmuyordu vss 10 yıllık bir evlilik geçmişim var benim ama eşimi hiç aldatmayi düşünmedim ya da ya da böyle bir şey yapmadım oda bana yapmadı. Ben sadece eşine yuvasına değer vermediği için boşandım 2. 5 yıl oldu ayrılalı aldığım en doğru karardı çünkü o evde kendimi değersiz hissediyordum sonra konuşarak anlaştık ve boşandık 2 çocuk annesiyim bir kız bir oğlum var çocuklarımla birlikte yaşıyorum oyuzden aldatma ve aldatılma olayını yaşamadım çok şükür ben eşimle değilde annesiyle evlen gibiydim oyuzden bir erkeğin bir duruşu olmalı kendi ayaklarının üzerinde durabilmeli evinin içine 3 . Bir şahsı sokmamalı bu kim olursa olsun eşine yuvasına sahip çıkabilmeli benim eski eşim bunu yapamadı işte tek sorunumuz da buydu geç verilmiş bir karar di ama en doğru karardı onu annesiyle başbaşa bıraktım 😄 çünkü orada ben bir fazlaliktım zaten
- +1 yıl
Şimdi senin Olay biraz farklı ortada bir kaynana ve annesinin sözünden çıkmayan bir erkek Gerçi ben bu tür insanlara erkek demiyorum hiçbir erkek kadın kontrolünde annesi dahi olmamalı mantıklı güzel bir karar vermişsin. Genç bir arkadaş olduğun için daha avantajlısın yeniden mutlu olursun
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ama bu konuyu kendimi örneklendirnek amaçlı değil insanların genel bakış açılarını görmek amaçlı sordum
- +1 yıl
Mantıklı bir soru ve herkes bunu bilmeli değerlendirmeli kimin neden niçin sorduğunu bir önemi yok en başta söylediğim gibi herkesin kendi hayatı ve herkes kendi şartlarını yaşıyor
- +1 yıl
Aynen öyle çünkü herkes kendi hikayesinde güzeldir
- +1 yıl
Sohbetin için çok teşekkür ederim 🙏🙏 konu üzerinden tartışmaktan büyük keyif aldım umarım sizde keyif almışsınızdır
- +1 yıl
Bende teşekkür ederim. İyi aksamlar
- +1 yıl
İyi akşamlar Allah'a emanetsin 🤗🤗
+1 yılMutlu değildir değersiz hissediyordur. Tatmin olamıyor olabili
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılTamamen heyecan benim için Ama Kimisi için mutsuzluk da olabilir
00 Yorumla Aç gözlülük. Hayatındak insanın değerini bilememe
00 Yorumla
+1 yılİhtiyaç kim neyi eksikse onu ister
Bazısı da açgözlülük ten olur o başka
00 Yorumla
+1 yılErkekler kadınlar vermediği için kadınlarda ilgisiz olduğumuz in :))
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKarakterle filan ilgisi yok. Bir yığın neden sayılaiblir.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşler birbirine bol kepçe vermezse aldatma olur evliler birbirini doyurmalı yatakta cimrilik etmemeli 😊
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYenik duruma düşerse aldatma kaçınılmaz olur
05 Yorumla- +1 yıl
Nedir bu yenik durumlar sizce
- +1 yıl
Yani etkilenirse dayanamaz hele erkekler
- +1 yıl
Etkilenmesi için o insanın diygusal boşlukta olması gerekir kapıyı açık bırakırsan hırsız girer tabiri de bu konuyu anlatmak de yeterli bir tabir oldugunu düşünüyorum çünkü yüreği dolu sevilen ve seven bir yürek kolay kolay kimseden etkilenmez ve o yüreğe girmek istesende kolay kolay girmek mümkün olmaz boşlukta olan, mutsuz olan aç olan bir yüreğe girmek herzaman daha kolaydır
- +1 yıl
Detayınızı anladım
- +1 yıl
Tm peki
Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı. Bi çoğu mutsuz, bi çoğu doyumsuz, bi çoğu geniş… bi sürü madde sayılır
04 Yorumla- +1 yıl
Tabiki orası öyle ama genel olarak bakarsak olaya çoğu ilgisizlikten dir değersiz hissetme ve mutsuzluktan kaynaklıdır çünkü herkes değer gördüğü yerde çicek açar 🌹
- +1 yıl
Çünkü herkes beğenilmek sevilmek ister mutsuz bir evlilikte o ev cehenneme döner onun için çünkü o evde sevgi yoktur saygı yoktur belkide eşin yüzüne bile bakmıyor dur güzel bir cümle duymuyirsundur ya da farkedilmiyorsundur işte bu insan aldatmaya ihtiyaç duyar çünkü bir boşluğa düser piskolojik sorunlar yaşar kendine ya da çocuklarına bile zarar verebilecek bir duruma gelebilir insanın yaşayabileceği en kötü siddet piskolojik şiddettir yok sayilma değer görmeme ya da aşağılanma dürtüsüdür boşanmak ister fakat maddi gücü yeterli olmuyor ya da çoluk-çocuk oluyor ya da çevresel faktörler sebebiyle boşanamıyor ve aldatma gereksinimi duyuyor başkasını yargılamak kınamak herzaman çok kolay gelir insana sınanmadigin bir konu hakkında ahkam kesmek akıl vermek herzaman kolaydır. sen peki böyle bir durum karşısında ne yapardın ?
Birçok sebebi var ama çoğunlukla maddi manevi tatminsizlik sebebi oluyor
00 Yorumla
+1 yılKarakter yoksunluğu 🤷🏻
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHepsi değil sadece karaktersiz olanlar aldatir
00 Yorumla Meşrep bozukluğu, mezhep genişliği...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı. kadınlar ilgisizlikten, erkekler aç gözlülükten
00 Yorumla
+1 yılkarakter eksıklıgı oldugu ıcın
00 Yorumla
+1 yılya ilgisizlik ya da yeni heyacan
00 Yorumla
+1 yılKarakteri güçlü olmadığı için
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAldatmanın bir nedeni yoktur olamazda.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirbirine olan ilgisizliklerinden dolayi maalesef
00 Yorumlahayatı renlendirmek için
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 29,2b cevap paylaştı.
+1 yılDoyumsuzluk
00 Yorumla
+1 yılYetemiyodur bence
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer