• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Evli olan insanlar kADİN / ERKEK. neden aldatma gereği duyarlar sizce?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
14
Yapay Zekaya Sor
Evli olan insanlar kADİN / ERKEK. neden aldatma gereği duyarlar sizce?
Cevapla
Aldatma Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Zaten insan boşanma yolu kolay olsa o yolu tercih eder öyle degilmi evli bir çift ( Kadın/ erkek) çoluk çocuk yüzünden maddi imkansizliktan ya da çevresel faktörler sebebiyle boşanamıyor ama evde de mutlu değil insan değer gördüğü yerde çiçek açar ozaman napiyor aldatma yoluna baş vuruyor evet bu hiç doğru değil fakat başka seçeneği olmuyor sevgisiz yürekler üşür o ev ona cehennem gibi gelir çünkü o evde sevgi saygı yoktur bu insan aldatmazsa hayata küser kendine zarar verir piskolojik sorunlar yaşar çoluk çocuğuna bile zarar verebilir. Çünkü kadın be ile olsa doyar ama gönül açlığı hiç bir şeye benzemez bunu yaşamadan fikir yürütmek dışarıdan çok kolaydır aynı şey senin başına gelse sen ne yapardin mesela

    "Bu yazdığın o kadar doğru ki"

    0
    18 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 nacizane bu konu hakkındaki görüşümu belirttim

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Görmüş geçirmiş yaşanmışlıklardan sanırım.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Biraz hayat tecrübesi birazda gözlemler sonucu diyebiliriz

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Hepimizin ayrı tecrübeleri var.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çünkü herkesin hikayesi farklidir ve herkes kendi hikayesinde güzeldir

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Biz kendimize göre güzeliz belki. Karşı tarafa göre ❓

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Zaten sorun bu değilmidir sen karşı tarafa göre iyimiisin güzelmisin? Çünkü başkasının eliyle ittiğini diğeri havada kapıyor çünkü sen evdeki insan için değersiz sin dışarıdaki insan için değil

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Çünkü senin doğruların kendine göre doğru oluyor. Karşı tarafa göre direk her şey yanlış ve gözüne batıyorsun. Resmen karşı tarafın gözünde şeytansın

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Seni daha iyi çözmeye başlıyorum nedense

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Benim söylediğimi evli olup hemen hemen herkes yaşıyor. Yeni bir şey değil ki

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sanırım evlisisiniz ve kendinizi değersiz hisseditorsunuz gibime geliyor ne ileri adım atabilitor ne geri adım atabiliyorsunuz sanki hayatın ortasında sıkışıp kalmış gibisiniz

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Aynen o şekilde. Valla evlilik kadar lanet bir şey yok.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ya evlilik çok güzelde anlaşabildiğin birisi olursa sevdiğin birisi olunca güzel olur yoksaki cehenemi burada yaşıyor gibi olursunuz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Rabbim sabır versin inşallah her şey gönlünce olsun

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Evlenmeden önce 7 yıl konuştuk. Aynı eve girmeden anlayamıyorsun tanıyamıyorsun karşındakini

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Amin.

      Bende zaten hayatı yalnız yaşıyorum. Yarı evli yarı bekar

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle derler insanı aynı yastığa baş koymadan taniyamazsın çünkü sevgili iken 2 3 saat görüyorsun ve sadece güzel taraflarini görüyorsun evlenince 24 saat görüyorsun işte ozaman onun kötü yanlarını da görmüş oluyorsun işte ozaman tanımaya başlıyorsun

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Evet. Neyse konu fazla uzadı. İyi akşamlar

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Afrika da bir söz vardır; "Kendi çıplak olan, sana gömlek veriyorsa dikkatli ol"

    Kendilerini sevmeyen insan bunlar. Ne istediğini bilmeyen, doyumsuz ve mutsuz kişiler. Hep daha iyisini aramanın peşine düşen kişiler, her güzelliğin ve daha iyisinin sonsuz bir kavram olduğunu keşfedememiştir daha. Çünkü insan elindeki, sahip olduğu her güzelliğe alışır.. bu yüzden bir başkası sanki daha güzelmiş gibi bir algıya kapılır. Yeni olan her şey içinde yıpranmışlık barındırmaz bu da onun için mücadele vermeden bir süre keyif alacağı anlamına gelir fakat bunun da bir süresi var, belli bir süre paylaşım yaptığın kişi kim olursa olsun illa ki karşılıklı bazı çatışmaları yaşamak zorunda kalacaksın. Zayıf karakterli ve kendini sevmeyenler sorunlarını çözümlemek için çabalamak yerine çözümü bir başkasında aramaya başlar.

    Kendini sevmeyi başaramayan insanların seni seviyorum sözüne asla aldanmayın, ilk fırsatta yanlış yaparlar size, çünkü zaten kendilerini sevmeyerek kendilerine yanlış yapmışlar ki size dünden yaparlar.

    Nefsine hakim olabilen insan, kendini geliştirmiş, kendiyle barışık olan insandır. Yarışmaz, hırs yapmaz, gereksiz rekabete girmez. Her sorunu doğru yoldan sapmadan çözümler , gerekirse bitirir. Kendini sevdiği için kendine saygı duyduğu için yapar bunu yani hayvan gibi yaşamaz insan gibi yaşar

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Gerçekten çok açıklayıcı ve net olmuş eline emeğine sağlık 🙏🙏🙏

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🌷

      Yorumla
  • ÇapkınPrenss
    ÇapkınPrenss Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Evli kadınların çoğu sevgi ilgi eksikliğinden eşini aldatır bazıları der yaw cinsellikte güçlüyüm sorun yok nasıl aldatır diye bir ilişkide sevgi ilgi eksildi mi o kişi. hep mutsuz olur mutsuz bir ilişkide cinselliğin önemi yoktur

    Gelelim erkeğe erkek kuru fasulye pilav olayını derler hep hepte kendilerini kandırırlar onda olan helalinde var bu düşünceyi düşünmezler hep nerde pis iğrenç bir şey varsa erkek onu yapar bari aldattıkları kadınlar helalerinden güzel olsa nerde çirkin bakımsız kız varsa onları severler bunu anlamadım evli erkek sapıtmış resmen onun için ıslah etsin diyorum hiçbir şey ortada yokken onu yaparlar aldatırlar

    0
    0 Yorumla
  • AaronBenElijah
    AaronBenElijah Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Doyumsuzlar çünkü saygısızlar açık konuşmak gerekirse benim şöyle bir huyum var düzenli seks yaptığım biri var hayatıma birini alınca flört etmeye başlasam bile kimseyle konuşmuyorum muhatap olmuyorum ama en hikmetse hep seçenek oluyorum. Beraber olduğum sevgilim flört ettiğim bir kadın olunca asla başka bir kızla muhatap olmuyorum öyle biriyim ama bilmiyorum nerde hata yapıyorum

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

26

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Karaktersiz oldukları için

    0
    0 Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Doyumsuzluktan ve kalitesizlikten diye düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • durust_ve_ofkeli
    durust_ve_ofkeli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 406 cevap paylaştı.

    Zamanında birşeyler yaşayamamak, akılda ukte kalması vs sebepler. Zamanında dolu dolu yaşayan bir kişi aldatmaz, umrunda da olmaz öyle şeyler. Zaten göreceğini görmüş yaşayacağını yaşamıştır. Kendisini eşine adar sadece.

    0
    0 Yorumla
  • Kralbenimm3169
    Kralbenimm3169 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Tatminsizlik kadın orgazm olmuyorsa ya da erkek istediği zevki alamıyorsa kuruysa mesela vajinası ıslak değilse sıcak değilse ateşli değilse bacakları açıp becer beni diye yatıyorsa sadece vs vs

    0
    0 Yorumla
  • Gülgibierkek
    Gülgibierkek Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    karaktersizlik çevremde bununla övünen çok erkek görüyorum ama ne kadar ailesine zarar verirse o kadarda kendine vermiş oluyor aslında ve bunu iş işten geçtikten sonra görebiliyorlar

    0
    0 Yorumla
  • haşinama
    haşinama Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Ah bir bilsem iki eski karimida el üstünde tuttum ama yok rahat battı şimdi hala ararlar barismasakta beni affet beni s. k s. k diye uğraşmam bile

    0
    0 Yorumla
  • ToplumAvcısı
    ToplumAvcısı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    ``Aldatma`` Kötü lakin 2 sebebe dayanır 1. İlgisizlik (Yatatak) 2. Karakter bozukluğu, günümğzde 1. sebep daha aktif

    0
    24 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sizce bu konuda haklı olabilirlermi mesela. Bir çift düşünün evde istediği ilgiyi sevgiyi değeri görmüyor belki eşi onun yüzüne bile bakmıyor onu farketmiyor bile ayrılmak istiyor fakat çoluk çocuk vss oluyor ya da çevre baskısı yüzünden adım atmıyor boşanamıyor. Vss ama dışarıdaki bir x insan onu farkediyor eşinin onda göremediği güzelliği veya bir kişiliğini önemsiyor iki güzel söz duyuyor ya da ilgi görüyor belki hali Hatrı soruluyor sizce bu durumda aldatan mi ( kadın & erkek ) suçludur yoksa bunu bu hale getiren kişi mi suçludur Sizce

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      2. Seçenek karakteri bozuk olan bunu yaparsa yapan kişi suçludur. Lakin sizin de söylediğiniz gibi evde korkuluk gibi yaşayan kadın erkek fark etmez, ahlaki olarak haksız insan olarak haklıdır, çünkü kişi değer görmeyi arzulanmayı en önemlisi tatmin olmayı ister. O şahsın gözünün dışarıya kayması eşinin kabahatidir, bu ``İhaneti`` yapan iki tarafı idare etmeye devam ederse suçlu olabilir bu yüzden diğer tarafla işi bitirip bulduğuyla yola devam etmeli. Şahsen evliliği devam ettiren faktörler işi daha beter yapıyor.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Zaten insan boşanma yolu kolay olsa o yolu tercih eder öyle degilmi evli bir çift ( Kadın/ erkek) çoluk çocuk yüzünden maddi imkansizliktan ya da çevresel faktörler sebebiyle boşanamıyor ama evde de mutlu değil insan değer gördüğü yerde çiçek açar ozaman napiyor aldatma yoluna baş vuruyor evet bu hiç doğru değil fakat başka seçeneği olmuyor sevgisiz yürekler üşür o ev ona cehennem gibi gelir çünkü o evde sevgi saygı yoktur bu insan aldatmazsa hayata küser kendine zarar verir piskolojik sorunlar yaşar çoluk çocuğuna bile zarar verebilir. Çünkü kadın be ile olsa doyar ama gönül açlığı hiç bir şeye benzemez bunu yaşamadan fikir yürütmek dışarıdan çok kolaydır aynı şey senin başına gelse sen ne yapardin mesela

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      Toplum yani ``EL ALEM`` gibi düşünmediğimden önce insanı dinler ondan sonra yorum yaparım, maalesef bir işin aslı astarı nedir ne değildir demeden kınayan insanlarla yaşıyoruz. Soruna gelirsek evlenmedim lakin beni bıktıran 5 senelik ilişkim olmuştu zerre değer ilgi görmüyordum, yukarıda bahsettiğin evlilik ilişkisi artık bunalınca evli olduğunu bilmediğim kadınla ilişkim olmuştu ve fark ettiğim benim durumun daha sıkıcı evli versiyonunu yaşıyordu bu sebeple hak verdim. Aynı şey başıma geldi tek resmiyette evli değildim. Kimseyi karakter bozukluğu hariç kınamayın böyle hataya düşüldüyse de ister çocuk olsun ister başka sebep boşanılıp temiz hayata geçilmeli. İmkan beklenmez yaratılır bana göre.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Benimde anlatmak istediğim şey tam olarak buydu yaşamadan kınamak içeriğini bilmeden ayiplamak doğru değildir benimde yakın bir akrabimin böyle bir şey başına gelmişti eşi evlendiği ilk gece dövmüş bunu bu cinsel ilişki sırasında korkmuş ve ağlamış niye ağlıyorsun agliycaktinda ne demeye evlendin vss diye dövmüş. Sonraki aylarda da tabi dövme hakaret aşağılama gibi eylemleri olmuş. Sonra bu kadın boşanmak istiyor ama adam çocukları göstermem vss diye tehdit ediyor kadın boşanmaya korkuyor neyse bu kadın bur gün Facebook ta bir adsmla tanışıyor adam bekar birbirlerini çok seviyorlar görüşüyorlar sonra bir gün bu kadın iki kızını da alıyor eşyaları da arabaya yükleyip o sevdiği adama kaçıyor adam Allah razı olsun o adamdan gelinliğinle düğününe nikahına kadar yapıyor herşeyi ve el üstünde tutuluyor ve çok mutlu olduğunu ve ilk defa kadın olarak kendini hissettiğini söylemişti biz ilk başta çok ayıpladik haliyle evliyken niye böyle bir şey yapıyor günah ayıp vss sonra içeriğini öğrenince o adam onu haketmisti kanisina vardık ve yargilamadik eski eşi şimdi birisyke evlenmiş aynı şeyleri o kadına da yapıyormuş bu kadın ise çok mutlu yeni eşi trakyali çocuklarını bile sahiplenmis valla helal olsun adama bu adamın ayakları öpülür diyorum ve susuyorum herkes mutlu olnak için geliyor dünyaya sen seni sevicek birisi varken seni döven hakaret eden birisiyle neden ömrünü tuketiceksin ki o yüzden artık kimseyi yargilamiyorum on yargılı düşünmüyorum bu durum hepmizin başına gelebilir yaşayabiliriz kınamak ta doğru değil açıkçası yaşamadan bilrnezsin çünkü

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Peki senin evli kadınlamı 5 yıl ilişkin oldu bir başkasıyla mi

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      Hatanın neresinden dönersen kardır. :) Evli olanla eski ilişkimin 4. Senesinde tanıştım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hakkında hayırlısı olsun ne diyim peki evli olanla kişiyle ne kadar birlikteliğiniz ne kadar sürdü ya da sonuç ne oldu

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      Evli olanla 1 sene sürmüştü. İkisiyle de ayni dönem ayrıldım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 noldu biliyirmusun burada birisi benim yorumumu kopyalayıp yorum olarak yapıştırmis 🤣🤣 şimdi gördüm

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Birde altına şunu yazmış burada yazdığın o kadar doğru ki demiş

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      Arkadaş daha mantıklı yorum bulamamış olmalı. Kolaya kaçmış en azından hem fikir insanların olduğunu görüyoruz. Bu yorumları okuyup kinayan unsanlar olucaktir, bu sebeple yaşamaya devam 😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 bende ilk başta anlamadim benim sana yaptığım yorum olduğunu okumaya başladim bir baktım ki benim sana yaptığım yorumu kopyalamis 🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ya şöyle bir durum var çoğu evli insanlar mutsuzluluk içinde aynı durumuda yaşayanlar illaki vardır ya da olucaktır çok normal bir durum bu biz burada evlilik olayını genel olarak anlamaya ve yorumlamaya çalışıyoruz

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      Siz aynı durumu yaşıyor ya da yaşamış olabilir misiniz?

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben senide tanımıyordum sadece bu konudaki görüşlerini merak ettim ve tartışmak istedim çünkü eskiden bende on yargılı yaklaşıyordum bu duruma ama şunu anladim ki hiç bir şey göründüğü gibi değildir ve dışardan ahkam kesmek kolay dir oyuzden sınanmadigin bir konu da fikir yürütmek herzaman en kolayıdır bizim insanımız sever böyle şeyleri bilmeden etmeden insanları yargılamayı

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben aynı durumu bu şekilde değil de değersizlik hissini yaşadım eşim annesinin sözünü çok dinlerdi ve herşeyi ona sorardı belli bir yaşa gelmesine rağmen annesinin etekleri altından cikamıyordu benim fikrimin hiç bir önemi olmuyordu vss 10 yıllık bir evlilik geçmişim var benim ama eşimi hiç aldatmayi düşünmedim ya da ya da böyle bir şey yapmadım oda bana yapmadı. Ben sadece eşine yuvasına değer vermediği için boşandım 2. 5 yıl oldu ayrılalı aldığım en doğru karardı çünkü o evde kendimi değersiz hissediyordum sonra konuşarak anlaştık ve boşandık 2 çocuk annesiyim bir kız bir oğlum var çocuklarımla birlikte yaşıyorum oyuzden aldatma ve aldatılma olayını yaşamadım çok şükür ben eşimle değilde annesiyle evlen gibiydim oyuzden bir erkeğin bir duruşu olmalı kendi ayaklarının üzerinde durabilmeli evinin içine 3 . Bir şahsı sokmamalı bu kim olursa olsun eşine yuvasına sahip çıkabilmeli benim eski eşim bunu yapamadı işte tek sorunumuz da buydu geç verilmiş bir karar di ama en doğru karardı onu annesiyle başbaşa bıraktım 😄 çünkü orada ben bir fazlaliktım zaten

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      Şimdi senin Olay biraz farklı ortada bir kaynana ve annesinin sözünden çıkmayan bir erkek Gerçi ben bu tür insanlara erkek demiyorum hiçbir erkek kadın kontrolünde annesi dahi olmamalı mantıklı güzel bir karar vermişsin. Genç bir arkadaş olduğun için daha avantajlısın yeniden mutlu olursun

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 ama bu konuyu kendimi örneklendirnek amaçlı değil insanların genel bakış açılarını görmek amaçlı sordum

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      Mantıklı bir soru ve herkes bunu bilmeli değerlendirmeli kimin neden niçin sorduğunu bir önemi yok en başta söylediğim gibi herkesin kendi hayatı ve herkes kendi şartlarını yaşıyor

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle çünkü herkes kendi hikayesinde güzeldir

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sohbetin için çok teşekkür ederim 🙏🙏 konu üzerinden tartışmaktan büyük keyif aldım umarım sizde keyif almışsınızdır

      Yorumla
    • ToplumAvcısı
      ToplumAvcısı
      +1 yıl

      Bende teşekkür ederim. İyi aksamlar

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İyi akşamlar Allah'a emanetsin 🤗🤗

      Yorumla
  • Ölümünebekar
    Ölümünebekar Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Mutlu değildir değersiz hissediyordur. Tatmin olamıyor olabili

    1
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Tamamen heyecan benim için Ama Kimisi için mutsuzluk da olabilir

    0
    0 Yorumla
  • YEkseni
    YEkseni Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Aç gözlülük. Hayatındak insanın değerini bilememe

    0
    0 Yorumla
  • Çokkarışıkca
    Çokkarışıkca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    İhtiyaç kim neyi eksikse onu ister

    Bazısı da açgözlülük ten olur o başka

    0
    0 Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Erkekler kadınlar vermediği için kadınlarda ilgisiz olduğumuz in :))

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Karakterle filan ilgisi yok. Bir yığın neden sayılaiblir.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Eşler birbirine bol kepçe vermezse aldatma olur evliler birbirini doyurmalı yatakta cimrilik etmemeli 😊

    0
    0 Yorumla
  • gelinherkes
    gelinherkes Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yenik duruma düşerse aldatma kaçınılmaz olur

    0
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Nedir bu yenik durumlar sizce

      Yorumla
    • gelinherkes
      gelinherkes
      +1 yıl

      Yani etkilenirse dayanamaz hele erkekler

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Etkilenmesi için o insanın diygusal boşlukta olması gerekir kapıyı açık bırakırsan hırsız girer tabiri de bu konuyu anlatmak de yeterli bir tabir oldugunu düşünüyorum çünkü yüreği dolu sevilen ve seven bir yürek kolay kolay kimseden etkilenmez ve o yüreğe girmek istesende kolay kolay girmek mümkün olmaz boşlukta olan, mutsuz olan aç olan bir yüreğe girmek herzaman daha kolaydır

      Yorumla
    • gelinherkes
      gelinherkes
      +1 yıl

      Detayınızı anladım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tm peki

      Yorumla
  • uusluu
    uusluu Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı.

    Bi çoğu mutsuz, bi çoğu doyumsuz, bi çoğu geniş… bi sürü madde sayılır

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tabiki orası öyle ama genel olarak bakarsak olaya çoğu ilgisizlikten dir değersiz hissetme ve mutsuzluktan kaynaklıdır çünkü herkes değer gördüğü yerde çicek açar 🌹

      Yorumla
    • uusluu
      uusluu
      +1 yıl

      İlgiyi herkes sever tabi, ilgi olmayınca dışarıya kayıyor sonra aldatıldım oluyor

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çünkü herkes beğenilmek sevilmek ister mutsuz bir evlilikte o ev cehenneme döner onun için çünkü o evde sevgi yoktur saygı yoktur belkide eşin yüzüne bile bakmıyor dur güzel bir cümle duymuyirsundur ya da farkedilmiyorsundur işte bu insan aldatmaya ihtiyaç duyar çünkü bir boşluğa düser piskolojik sorunlar yaşar kendine ya da çocuklarına bile zarar verebilecek bir duruma gelebilir insanın yaşayabileceği en kötü siddet piskolojik şiddettir yok sayilma değer görmeme ya da aşağılanma dürtüsüdür boşanmak ister fakat maddi gücü yeterli olmuyor ya da çoluk-çocuk oluyor ya da çevresel faktörler sebebiyle boşanamıyor ve aldatma gereksinimi duyuyor başkasını yargılamak kınamak herzaman çok kolay gelir insana sınanmadigin bir konu hakkında ahkam kesmek akıl vermek herzaman kolaydır. sen peki böyle bir durum karşısında ne yapardın ?

      Yorumla
    • uusluu
      uusluu
      +1 yıl

      Ben böyle bir durum karşınında boşandım

      Yorumla
  • Maestro81
    Maestro81 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Birçok sebebi var ama çoğunlukla maddi manevi tatminsizlik sebebi oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Gɴᴏꜱꜱɪᴇɴɴᴇꜱ
    Gɴᴏꜱꜱɪᴇɴɴᴇꜱ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Karakter yoksunluğu 🤷🏻

    0
    0 Yorumla
  • Bulutsencer
    Bulutsencer Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Hepsi değil sadece karaktersiz olanlar aldatir

    0
    0 Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Meşrep bozukluğu, mezhep genişliği...

    0
    0 Yorumla
  • Çöl_Ayısı
    Çöl_Ayısı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı.

    kadınlar ilgisizlikten, erkekler aç gözlülükten

    0
    0 Yorumla
  • istedigiyerdeyım
    istedigiyerdeyım Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 71%
    +1 yıl

    karakter eksıklıgı oldugu ıcın

    0
    0 Yorumla
  • DrErtuğrulbey
    DrErtuğrulbey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    ya ilgisizlik ya da yeni heyacan

    0
    0 Yorumla
  • süperstaralem1642
    süperstaralem1642 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Karakteri güçlü olmadığı için

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aldatmanın bir nedeni yoktur olamazda.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Birbirine olan ilgisizliklerinden dolayi maalesef

    0
    0 Yorumla
  • Ajan_007
    Ajan_007 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    hayatı renlendirmek için

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 29,2b cevap paylaştı.

    Doyumsuzluk

    0
    0 Yorumla
  • mertyydff13
    mertyydff13 Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Yetemiyodur bence

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evli olan insanlar kADİN / ERKEK. neden aldatma gereği duyarlar sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bazı evli insanlar neden birbilerini aldatıyor sizce? 8 cevap verildi
Evliler sizce çok aldatır mi neden? 7 cevap verildi
Neden evli insanlar eşlerini aldatır? 37 cevap verildi
Evli olanlar neden aldatıyor sebep var mı? 4 cevap verildi
Evli insanlar neden eşlerini aldatır? 19 cevap verildi
Evli insanlar neden aldatmaya meyilli? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨