İyi pazarlar herkese...
Sevgilin olsa her gün mü buluşursun yoksa kendine de vakit ayırır mısın?

İyi pazarlar herkese...
Sevgilin olsa her gün mü buluşursun yoksa kendine de vakit ayırır mısın?

Ya şimdi her zamanda buluşulmaz arkadaşlar var biraz onlarada vakit ayırmak gerekir onlarlada gezmek gerekir. Sevgiliyle yapılabilecekler bir nebze kısıtlı geliyor bana. Mesela kahveye gidip okey oynayamazsın fifa goy goy yapamazsın bunlarda önemli ;)
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Sevgilim yani eşim olmayan boyfriendim dimi😄
Bence insanın biricik sevgilisi eşidir ve evli çiftler birbirlerine ve kendilerine her fırsatta esnek zaman ayırırlar.
İnsan zamanın kıymetini bilmeli ve sevdiklerinin kıymetini de bilmeli diyorum.
Birbirinden sıkılmak fikrimce tamamen a*ptallığın pik noktası!
İnsan yoklukta kıymet anlıyor felsefesini terkedip varlıkta kıymet bilmek benim tercihim.
Ya zaten sevdiğim insana vakit ayırmak aslında kendime ayırdığım harika bi vakit!!
Bu paylaşım her güne özel ve esnek gelişmeli.
Bi gün daha uzun vakit geçirilir, bazen belki bi meşguliyet olur, sonra yine hasret giderilir.
Birlikteliklerde esneklik ve anlayış fikrimce çok öncelikli geliyor, en az güven kadar, nett. ⭐😃
#tubasueda 🍀🍀
Kendime de vakit ayırırım tabi ki. Her gün buluşma olursa ne bir özlem olur, ne de buluşmaların bir anlamı olur. Ne öyle her gün her gün ya sıkılır insan. Hayatımızda birinin olması kendimizi ona adayacağımız ve tüm vaktimizi ona harcayacağımız anlamına gelmemeli. İnsan kendine de vakit ayırmalı. Bu evliyken de böyle olmalı.
Benim her zaman dedigim gibi musait olmak var olmamak var her Gun bulusmak olmaz. Ben kendime de biraz vakit ayirmaliyim yoksa olmaz. Evlenince zaten her Gun birlikte ayni evde yasayacagiz o yuzden evlenmeden önce bunaltmak istemem onu 🙄😅
Cevap
10Cevap
Her gün buluşmak çok absürt olurdu. Haftada bir olurdu ideal olan
özletmek, özlemek gerek..
Her gün buluşurdum. insan sevdiğine değil de başka kimse zaman ayırıcak
Sevgilim olsa bile elbette kendime de zaman ayırırım ama haftada 1 gün iznim varsa onu elbette sevgilim ile geçiririm..
Sevgiliyken her gun bulusmuyorduk. Ben sevmiyorum her gunu her saati, dakikayi birlikte gecirmeyi. Evlendik simdi de evden kovuyorum hadi git biraz kendi basima kaliyim diyorum. Bence bazen yalniz kalmak cok onemli
İyi pazarlar, öyle bir kadın olmalı ki düşünmek bile mümkün olmasın
Sürekli beraber olmak olmaz herkesin kendine göre özgür ve sosyal bir hayatı olmalı sadakat içerisinde
Her gün olmaz ya mutlaka kendime de vakit ayrırırdım.
hergün olmaz kendimizede vakit ayırmak lazım
Her gün buluşabilirim bir sorun olmaz benim için yanımda olsaydı
Sevgilimle buluşunca kendime vakit ayırmamış mı oluyorum bu düşünce saçma.
Haftada bir iyidir.. Kendime de zaman ayırmam gerekiyor..
Diz diz, göz göze🙂 Kaçarı yok gibi 😄
Her gün buluşma olayından hiç hoşlanmıyorum. Mutlaka kendime de vakit ayırırım.
İnsan kendine de vakit ayrılmalı bence.
Kendime vakit ayırırım.
Arada sırada işte
Her gün buluşulmaz
Kendime de vakit ayırırım
imkanım olsa hergün
kendime vakit ayırırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?