benim en sevdiğim, bebeğim💕 duyunca midemde kelebekler uçuyo

benim en sevdiğim, bebeğim💕 duyunca midemde kelebekler uçuyo

Sevgilim olursa o an karar vermek daha mantıklı. Ben kişileri tanıdıkça onların huylarına göre hitap edecek terimler bulmayı daha çok tercih ederim. Bana da aynı şekilde beni rencide etmeyecek hoşuma gidecek şekildeki hitabı huylarıma göre kendisinin bulmasını isterim
Sevgilim yok ama eğer bir gün olursa güzelim desin ben memnun olurum dahası bana yapmacık geliyor. flört evresinde yavrum falan bebeğim demesi hoşuma gider ama sevgili olduktan sonra kadınım, hatun, güzelim ya da ismimi söylemesini isterim
bu daha gerçekçi çünkü🙄🙄
"Hatunum, yavrum, ismimin sonuna gelen aitlik eki, sevgilim, sevdiğim, balım, birtanem gibi"
Sevdiğim adam söylesin yeter ki. 🌼
Merhaba iyi akşamlar
Şöyle söyleyelim buna herkesin kişilik tarzına göre değişir bu durum ama kimisi bebeğim demesini severken kimisi sevmez ben şahsen her şeyim denmesi çok hoşuma gidiyor
Cevap
43Cevap
Adımı hatırlasın yeterli ama gerçek adımı😃
Yeşil gözlüm demesiydi tabi ki bir zamanlar...
İki kadına adamak istiyorum hayatımı.
Biri erkeğim desin bana, diğeri sadece Baba.
Oğuz ATAY
Ne güzel soyledin be Adam.
Aşkım demesin de ne derse desin. Bu kelime çok yapmacık geliyor bana.
Birinin bana terazim diyeceği günü bekliyorum. Kime nasip olacak diye düşünüyorum.
terazim😋😻💕
Yiaaa♥️
Yavrum diye hitap edilmesi bu kelimeye acayip zaafım var neden bilmiyorum kendimi çocuk gibi sahiplenilmiş hissediyorum 🤗
Bilmiyorum ki sevgilim olmadı ama güzelim demesini isterdim fakat güzel değilim sjdnzjndmfj
Öyle deme ablacım eminim çok güzelsindir
Ya tabiii prensesim 😀😅😅😅
sevgilinin gözünde dünyanın en güzel kızı olursun zatenn💕
Yaa evettt umarım öyle biri denk gelir 💓🌸
Kulağa hoş gelen her söz insanı mest ediyor zaten. Özel bir şey olursa çok daha hoş olur. Çok kullanılmamış, az duyulmuş sözler olmalı.
@Siyahkadife Güzellik
Biraz kroca olacak ama yavrum denilmesi hoşuma gidiyor. Bir de erkeklerin yavrum deme şekli biraz farklı mesela ne bileyim daha güzel söylüyorlar bence dkekxkekx güzelim, sevgilim, aşkım denilmesini de severim
keko söylemler beni alır net: yavrum, gülüm, hatunum
Ben sözlere değil, vücut diline önem veriyorum. Aşkım canım cicim diyeceğine, durup dururken öpsün.
İcinden gelerek hitap etsinde başka hiç bir şey istemem. Yapmacık mide bulandırıyor
Yavrum, gülüm ve hatun demesine düşerim. İçimde bi kıro var benim 😅
Güzelim, aşk, bal bu üç hitap şeklini seviyorum kendisinin.
Sevgilim yok, ama hoşlandığım kişi ne derse hosuma gidiyor cok tatlı hitap şekli var kendisi gibi
Bebeğim kadar eski bir söze sevinen masum kız.. Mutluluğunuz daim olsun
ALLAH mutluluğunuzu daim etsin inşallah 😍🙃
Çok tatlı ve ponçik biri olduğum için poncigim demesi çok hoşuma gider doğrusu ama bil bakalım ne eksik 😓😢
Can parem, güzelim, esmerim, kara gözlüm, canımın içi, karam falan bunları seviyorum ya
He bide kurban olduğum
Hiç sevgilim olmadı daha bir şey duymadım ki seviyim
KABURGAM diye kaydettim telefona ne alaka diyor
Ben bundan çok derin anlamlar çıkarırım
@Saturnwomen vay iyi bak
Neye iyi bakayım
@Saturnwomen Derin anlamlar ne olurdu mesela
Bir rivayete göre Havva Adem'in kaburga kemiğinden yaratılmıştır. Adem'in kalbine en yakın parçasıdır. Eşim demenin bir başka şeklidir.
@Saturnwomen Ooooo bilgiliyiz kültürlüyüz bunu bildiğini tahmin etmiştim bu yuzden iyi dedim
Sen söylemedin mi ona neden yazdığını
@Saturnwomen yok anlamasını beklemiştim
Anlaması için bir kitap hediye edebilirsin
@Saturnwomen pek kitap okuyan biri değil ama deneriz
Benim naçizane tavsiyem Nazan Bekiroğlu- La sonsuzluk hecesi
@Saturnwomen bakalım beğenir umarım
Önce sen onu istersen sen daha iyi bilirsin beğenip beğenmeyeceğini
@Saturnwomen ben okutturmanın bir yolunu bulurum
👍🏻👍🏻
Benim ki Tripli kul diyor ya da bi tanem diyor
Benimkide koca d. şaklım diyo
Daha sevgilim olmadı sanırım hiçbir zaman bunu bilemeyeceğim
İsmimi söyleyince bile mutlu oluyorum
La ne aşkı ne sevgilisi siz hala oradamisiniz. Aşk da yok sevgide kardeşim birbirimizi kandırmayalım şimdi.
bal gibi de var
İyi öyleyse Allah Mutlu etsin. İnşallah dediğime gelmezsin
Aşkım ve bebeğim
Bebeğim
Tatlım
Aşkım
Canım
Hülya adımı söylemesi gerek yok öyle yılışık kelimelere
Güzelim, yawrum demesi onun söylediği herşeyi seviyorum ama bu ikisi çok hoş
Adımın sonuna ş getirilip tatlı hâl alması beyzoş zeynoş simoş ırmoş yağmuş gibi falan
Hiç farketmez aslında nasıl. Hitap etmek istiyorsa edebilir
Sevgilimde bana Don Kişot diyor sorun bendemi ondanmi?
Yavrum, sevdiceğim, çiçeğim 🙈
İsmimi söylese bile mutlu olurum syhfhdhdh
Samimi olduğu sürece önemi yok
Canım kelimesi
Güzelim, yavrum cdxdnffk
Sevdicegim melegim herseyim
Aşkım, sevgilim demesi beni bitiriyor.
aşkım çok klişe, ama başbaşa iken sevgilim kelimesi baya samimi
@heisenbergin_kedisi ben nefret ederdim bu kelimeden. Ama sevgilimin dudaklarından dökülünce içim eriyor. Elimde değil.
Başımın tatil belası duysam çok hoşuma gider
Devam ett demesine bayılıyorum ben
Kadınım ve sevdiğim
yakışıklım yeterli adam olana çok bile
aşkım hayatım birtanem canımın içi
Paşam demesi hoşuma gider
Canim olabilir, oldugunda sevgilim.
Uzun zaman oldu birşeyler duymayalı.
Seninim benimsin gibi sözleri seviyorum
ay kız sevgilim yok istemezde
Güzelim ve kızım kelimesi 😒
Bence de bebeğim harika 😍
sevdiğim olsaydı ne derse hoşuma giderdi
Benim de aygırım
Aşkım, sevgilim.
Sevgilim yok midemde yedim onu
aşkım iyidir ben yavrum kullanırım
Sevgilin var mı bebeğim 😘
Güzellik yüküm der bana, çok severim o sıfatı
Bilmem öyle hitap etmedi hiç
Bebeğim
İsmimin yanına Cığım demesi😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?