İyi geceler mesajımın sonu takipten çıkarılmakla bitiyor. Erkekler neden böyle?

Konuştuğum bir kaç kişide denk geldim buna. Mesela ınstadan takipleşiyoruz güzel sohbet ediyoruz felan iyi bir şekilde iyi geceler ile ayrılıyoruz sabah bir uyanıyorum beni takipçilerinden çıkarıp takibi bırakmış neden yani ne alaka?

İyi geceler mesajımın sonu takipten çıkarılmakla bitiyor. Erkekler neden böyle?
Cevapla