Buluştuğumuzda yakın olup mesajlaşırken soğuklaşan sevgiliyle nereye kadar gider?

Arkadaşlar buluştuğumuzda her şey çok güzel ama mesajlaşmaya gelince hiç yazmıyor merak etmiyor günde 2 satır konuşuruz en fazla. Günaydın nabıyosun iyi geceler gibi. Buluştuğumuzda her şey normal ve güzel. Konu mesajlaşmaya gelince sanki aramız bozuk gibi konuşuyor soğuk ve az cümleli. Sebebi nedir bunun ve bu çocuktan olur mu? Bu arada 1 yıldır sevgiliyiz ilk 3 ay çok konuşurduk şimdi susuyoruz…

Buluştuğumuzda yakın olup mesajlaşırken soğuklaşan sevgiliyle nereye kadar gider?
Cevapla