Ömür boyu yalnız kalacaklara selamlar? Ne yapacaksınız/yapıyorsunuz gelecek planlarınız nedir?

Iki aşk acısı yaşadı diye ilişkilerden sıkılanlara değil genel olarak artık yanına kimseyi yaklaştırmayacak, evlenmeyi düşünmeyen/ümidi olmayanlara soruyorum. Geleceğinizi nasıl kuracağınızı kafanızda planladınız mı? Iş ev sonra? belki sürekli tatil mi? peki hastalanınca veya anne baba vefat edince ne yapacaksınız? Yani genel olarak nasıl bi yaşam süreceksiniz?

Ömür boyu yalnız kalacaklara selamlar? Ne yapacaksınız/yapıyorsunuz gelecek planlarınız nedir?
Cevapla