Severek ayrıldığınız biri ile yıllar sonra karşılaşsanız geçmişteki gibi kaldığı yerden devam edilebilir mi?

Yani karşımızdakini değişimiş halde mi buluruz yoksa aynı mı buluruz. Yıllar sonra iletişime tekrar geçince geçmişteki gibi sevgi, heyecan, istek olur mu?

Severek ayrıldığınız biri ile yıllar sonra karşılaşsanız geçmişteki gibi kaldığı yerden devam edilebilir mi?
Cevapla