Kız arkadaşım yüzünden kollarımi karnımi her yerimi kestim bu sıkıntıdan nasıl kurtulacam nolur yardım edin napicam?

Ben 21 yaşındayım 2 senedir iliskim vardi hep kavga edip duruyoduk en son bu benle görüşmek istedi bende barisacaz sandim giderken ona hediye aldim hatta eli boş gitmiyeyim dedim. Buluşma yerine geldim onu bekledim yanıma geldi elimi uzattim sıkmadi elimi sarıldım beni itekledi geriye dediki ben buraya sana bir sey demeye geldim ne oldu dedim dediki artık seni istemiyorum kimseyi istemiyorum dedi ayrıldı gitti bu sonra instagramina 2 gün sonra bir tane çocukla çekildiği resmi attı yani yeni sevgilisiyle. Sok yasadim görür görmez sonra ben buna yazdim baktım mesajlar bir tik oluyo engel atmis bana aradim açmadi telefonu üstüne babam o gece geldi bana laf etti karı gibi ne agliyon bilmem ney dedi gece oldu ben kendimi kaybedip kestim her yerimi kollarima ve karinima dikiş attılar acilservisde çok canim yanıyor hiç iyi deyilim arkadaşımda yok hiç Allah için ya bana biriniz yardım edin çok kötüyüm günlerdir napicam ben nolur bişey deyin günlerdir aglamaktan beter oldum yaşamak zor geliyor ne yaparsam tekrar bana gelir gelsin Allah için nolur iyi deyilim ben

Kız arkadaşım yüzünden kollarımi karnımi her yerimi kestim bu sıkıntıdan nasıl kurtulacam nolur yardım edin napicam?
Cevapla