Erkekler neden ayrıldıktan hemen sonra kızları takip eder?

3.5 senelik ilişkimizi üniversite okuduğu şehire gittikten sonra bitirdi. Beni istemediğini artık hayatına bensiz devam etmek istediğini ve gitmemi söyledi. Daha sonra da engelledi çıkardı her yerden :) Beni istememesini bir yerde anlayabilirim ama bitti demesinin üzerinden 1 gün geçmeden bir sürü kızı eklemesini ve birkaç gündür bu süreci devam ettirmesini anlamıyorum. 3.5 senenin hiç mi kıymeti yok benim hiç mi önemim yok? Ayrıca takip etmesi dışında üniversite okuduğu şehirde şu an başka neler yapıyor kimlerle takılıyor onu da bilmiyorum ama boş durmadığı kesin

Böyle yapmasının nedeni ne arkadaşlar lütfen yardımcı olun gerçekten çok acı çekiyorum

Erkekler neden ayrıldıktan hemen sonra kızları takip eder?
Cevapla