3.5 senelik ilişkimizi üniversite okuduğu şehire gittikten sonra bitirdi. Beni istemediğini artık hayatına bensiz devam etmek istediğini ve gitmemi söyledi. Daha sonra da engelledi çıkardı her yerden :) Beni istememesini bir yerde anlayabilirim ama bitti demesinin üzerinden 1 gün geçmeden bir sürü kızı eklemesini ve birkaç gündür bu süreci devam ettirmesini anlamıyorum. 3.5 senenin hiç mi kıymeti yok benim hiç mi önemim yok? Ayrıca takip etmesi dışında üniversite okuduğu şehirde şu an başka neler yapıyor kimlerle takılıyor onu da bilmiyorum ama boş durmadığı kesin
Böyle yapmasının nedeni ne arkadaşlar lütfen yardımcı olun gerçekten çok acı çekiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer