Yolda karşılaşıp aşık olduk. Yarın onu görmek için erken uyanmalı mıyım?

arkadaslar dün sabah yolda yürüyordum eve geçiyordum iş görüşmesinden dönüyordum makyajlı süslü püslüydüm :)) neyse yanımdan benden bir kaç yas büyük bir çocuk geçti sırtında sırt çantası güzel giyimli bir çocuk baya baktı bana dondu kaldı neyse geçti gitti içimden dedim ne kadar yakışıklı bir çocuk neyse ilerledim bir baktım bu geri döndü karşıma çıktı bana bakıyor gülümsüyor ben utandım yoluma devam ettim çok begendıgım halde neyse ılerledım biraz sonra geri döndüm dayanamadım onu görürüm diye aradan 15 dk gectı tabii baktım hala aynı yerde gene karşılaştık bu sefer o benim peşimden yine geldi benı beklemiş belli ki ben bakmadım cekındım yıne sonra sinirlenip hızlı hızlı gitti telefonda konusuyordu belkide acil işi vardı işe geç kalmıştı çünkü sabah saatleriydi amaç neydi nasıl bulurum bu çocugu resmen aşık olduk yarın erken uyansam o saate oraya gıtsem tekrar gorur müyüm?

Güncellemeler
+1 yıl
bir fikir versenizz
Güncellemeler
+1 yıl
gıdemedım sabah arkadaslar uyanamadım ne yazık kı
Yolda karşılaşıp aşık olduk. Yarın onu görmek için erken uyanmalı mıyım?
Cevapla