Kızlar ve beyler.. bir çocuk var. Benimle konuşmak istemesine rağmen resmen naz yapıyor. Bana açılması için ne yapmam lazım?

Yazışırken sohbet sonunda “☺️“ gibi emojiler atıyor. Aynı şekilde karşılık veriyorum tekrar emoji atıyor. Resmen bu şekilde 10 dakika emojileştik. Konu açma özürlüsü ya da bilerek yapıyor. Bence bilerek.. Benden hoşlandığının farkındayım ama sürekli bir kendini ağırdan satma durumu var. Nasıl kendine getiririm bu çocuğu?

Güncellemeler
+1 yıl
Kızlara böyle davranınca deli ediyosunuz. Buyrun kanıtı
Kızlar ve beyler.. bir çocuk var. Benimle konuşmak istemesine rağmen resmen naz yapıyor. Bana açılması için ne yapmam lazım?
Cevapla