Sizinde üzülünce kalbiniz ağrıyor mu elim kolum kalkmıyor sizce bu durum neden?

Arkadaşlar desteğinize ihtiyacım var eminim benim durumumda olan birçok insan var. Yapı gereğince inanızmaz kırılgan ve naif bir kişiliğe sahibim hayatım boyunca hep AŞK Konularında kaybettim sürekli bir istek sürekli karşı tarafa yazma isteği beni istemediği halde yalvarmalar kendimi göstermeler karşı taraf olumsuz olunca tekrar benim ona karşı daha fazla bağlanmam gibi, gibi doktorlara çok gittim çık ilaç kullandım ama hiçbir faydasını göremedim şu an hoşlandığım kişiden karşılık alamadığım için berbat durumdayım. Artık inanın bununla nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum çok yoruluyorum. Kalbimin ağrısı beni mahvedicek günden güne zayıflıyorum ergen biriside değilim ki diyeyim yaşım küçük 28 yaşında olgun bir bayanım ne yapmalıyım nasıl üstesinden çıkacağım bu durumun inanın bilemiyorum.
Sizinde üzülünce kalbiniz ağrıyor mu elim kolum kalkmıyor sizce bu durum neden?
Cevapla