Erkekler sokakta eski sevgilinizi görseniz ne hissedersiniz?

Doğrusu ben onu unutdum. Eskisi gibi önemsemiyorum artık. Gün içinde bazen saatlerle aklıma bile gelmez. Ama gördükten sonra garip hissettim. Özlüyorum galiba. Ne de olsa zamanında aramızda bir şeyler yaşandı, acıtıyor bazen düşününce. O ne hissetmiştir merak ediyorum. Adım gibi eminim hayatındada kimse yok, konuştuğu birinin olacağınıda zannetmiyorum. Özlemiş midir acaba oda beni?
Erkekler sokakta eski sevgilinizi görseniz ne hissedersiniz?
Cevapla