Sevgilimle 6 ay boyunca hiç yakınlaşmamız olmadı, bu yüzden mi soğuk yapıyor bana, ayrılmalı mıyım?

6 aylık bir ilişkim var ve gittiğimiz mekanlarda falan hesabı hep ben ödüyorum. fakat mutlu degilim. bir kac defa iliski yasamak istedi aramizda 6 boyunca hic yakinlasma olmadi. acaba bu yuzden mi hep soguk atiyor bana.

Sevgilimle 6 ay boyunca hiç yakınlaşmamız olmadı, bu yüzden mi soğuk yapıyor bana, ayrılmalı mıyım?
Cevapla