Kariyeriniz için ilişkinizi ya da evliliğinizi bitirir misiniz?

Ben kariyerim için evliliğimden vazgeçtim, birinin karısı olmaktansa özgür bir kadın olmayı tercih ettim. Bunu duyan herkes benim kötü bir kadın olduğumu, kötü bir anne olduğumu söylüyor. Ama herkes hayatını yaşarken sadece üniversite okurken ben hamile halimle tıp fakültesini bitirmeye çalışıyordum hemde bana hiç destek olmayan bir eşle. Doğum yaptım yine devam ettim ama evde hiç suçlamalar bitmedi. Ben kötü bir anneydim kötü bir eştim sebebide zamanında kör kütük aşık olduğum adam sadece evlenmek istiyor yoksa beni terk edecek diye evlendiğim için anne olmak istememe rağmen sadece aşık olduğum adamı mutlu etmek için anne olduğum için. Bir gün aşık olduğunuz adamın esiri gibi hissedebiliyorsunuz uğruna ölecek kadar severken bir anda nefret edebiliyorsunuz buda benim geceye itirafım olsun.

Kariyeriniz için ilişkinizi ya da evliliğinizi bitirir misiniz?
Cevapla