Tepkiniz ne olur?
Sevgilime güveniyorum ama içimde nedense bir şeyler geri tepiyor bu konuda.
Tepkiniz ne olur?
Sevgilime güveniyorum ama içimde nedense bir şeyler geri tepiyor bu konuda.
Alkol genellikle arkasından saçma sapan eylemleri getirir o yüzden alkol alan insana sıcak bakmazken bir de benimle birlikteyken başka bir erkekle buluşup alkol almasının teklifini dahi yapması demek herkes kendi yoluna demektir.
Yani öyle
Cevap
8Cevap
Sarhoşken aklını yönetemezsin bütün ihtimallere açık.
Sevgilime o konuda güveniyorum ama yine de başbaşa olma düşüncesi bensiz alkol olması sinir etmedi değil
Hala güveniyorum diyor. Mantıklı hareket edemez diyorum.
Karşı cins arkadaşı olan birisi benim sevgilim olamaz
burada hata sende
Böyle birini sevgili yapmışsın kendini
Ne alaka benim de karşı cins arkadaşlarım var.
Olamaz işte karşı cins arkadaşlarınız sonra böyle sorunlarla uğraşır durursunuz
Ortamdan kaynaklı oluyor
Ayrıcabirdr alkol alan insandan bi cacık olmaz yuva yıkar alkol evlenirseniz çok sıkıntı bir şey yuva yıkılıypr zaten
Ben yoksam yanında alamaz ki
O kadar da değil ama karşı cinsle tek başına, bir şey olmayacağından eminim ama işte sinir ediyor
😂😂 ben böyle olamadım bi
Valla şimdi bak burada kendi kendini yiyon sana yazık değil mi psikolojik olarak abi senden değerli kimse yok he kusura bakma yani benim istemediğim şeyi beni mutsuz eden şeyi yapacaksa varlığına ne gerek var alkol mu içmek istiyo tabiki içebilir bunda hiç sorun yok da hayırdır öyle kız erkek baş başa gecicekler o işleri
Ya zaten bana söyledi, ona da dedim benim önce sormam gereken biri var diye. Ben de bi şey demedim kısıtlayıcı biri olmak istemiyorum ama eminim giderse onunla huzurlu da hissetmem
Yok zaten yapıcam demiyor bana soruyor
Ben de öyle düşündüm, beni arkadaşımla içerken sorun etmeyeceksen git dicem
Bana verdiği önem şöyle bana sordu, kıza da demiş sormam lazım diye
Biliyorum zaten hani verdiği değeri de işte benimki kıskançlık pek kısıtlamak da istemiyorum ama işte biraz huzursuzluk ona atıcam topu
Tamam sağolun biraz rahatladım kendime ksııtlayıcı diye şey yapmıştım
Bu kısıtlamak değil bir ilişki nasıl oluşur 2 tarafın kendi hayatlarindan ettiği fedakarlıklar ile olur bir aşk bir sevgi belki erkek arkadaşın içmek istiyor normalde buluyo olabilir ama burada sen huzursuz sonra başka bir konu sen istiyosun o huzursuz işte bu ilişkiler hep biten ilişkiler ama sevgilin adam mis sormam gereken biri var demiş gitmez o çocuk bence
Yani izin verirsem gider, sana bırakıyorum empati yap ya da gitme dersem gitmez
Haklısın, kendi normal kahve içtiğim arkadaşlarımı kıskanıyor, soruyor ediyor.
Bir de gmrünce senden önce yanındakilere baktım diyor yani benimki de normal heralde😂
Teşekkür ederim yorumlarınız için :)
başka arkadaşları da varsa sorun yok
Başka yok işte birebir
Peki istemeyince kısıtlayıcı özeline karışan biri mi olunur
Yok zaten o bana sordu böyle böyle diye sevgilime sormam lazım demiş, ben kısıtlamak istemiyorum zarar gelmez ama nedense bensiz o ortamda ikili sinir oldum
aralarında ben de olursam olur
Bana böyle bir şey teklif etmedi, sadece söyledi sen izin verirsen diye
Okadar geniş değilim teşekkürler 😆😆
Genişlik mi? Peki sevgiline güveniyorsan ve karşı cinste kötü niyet beslemiyorsa
Ben kimseye güvenmem, ve içtikleri alkol onun etkisiyle yakinlaşsalar haberin olmayacak ki bu zaten umurunda değil anladığım kadarıyla. Umarım bir iki sonra buraya gelip post açmazsın sevgilim arkadasiyla aldatmış beni diye, bol şanslar 🤙🏻
Umurumda değil diye bir şey yok, karşıdaki kişi de güvenilir biri ama kıskanma iç güdüsü beni huzursuz eidyor
Geri tepmesi lazım
Normal mi?
Birlikte alkol almalarını kabullenmemen normal
Offfff
Noldu
Neler geldi aklina 😅
Himmm
Tek değilseler sıkıntı yok
Tek olmaları işte
Diyorsun,
Öyle biriyle birlikte olmam
😂😂
Bunlar gece yatağa girerler bahane olarak da sarhoştuk her şey aniden kontrolümüz dışında gelişti derler
Abartma gece istese de kalamaz
Sen bana fikrimi sordun ben de söyledim. Senin manitandan bana ne
Peki
Bence sorun olmaz
Ben de sorun etmek istemiyorum ama nedense başka bi kızın bunu davet edip içmek istemesini hoş karşılayamadım, sevgilimin aldatacağından korkmamdan değil ama beni mutsuz etti
Kıskanma içgüdüsü sanırım
Evet, nasıl başa çıkarım bilmiyorum hani güveniyorum ama kıskanma iç güdüsü cidden
Zor bir durum. Bana çok yabancı bir duygu.
Asla olmaz
Nedne
Ben de :(
İçmiyorlar, bir ara demiş ama o bana soruyor
Ben pek istemiyorum içmesini ama bunu empati yaparak kendi karar vermesini söylicem
Kendi bilir kız dediği üstü biri, kız arkadaş olarak görmüyor zaten
Evet daha resmi sayılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?