• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgilisi yanında olan kadınlar yanlarına cüzdanını almasa da olur mu?

Sosyetic_SheqiiL u
Sosyetic_SheqiiL Takip Et
FenomenMaster Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1013
Yapay Zekaya Sor

Selammmssss ✌️

😍
😍

#sosyetic

Güncellemeler
+1 yıl
@elifkaymaazz teşekkürler SS 💞
Sevgilisi yanında olan kadınlar yanlarına cüzdanını almasa da olur mu?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kadın kesinlikle erkeğe bağımlı olmamalı.. her şeyden önce bağımsız olmalı ve bu sayede saygı biri olur erkekgin gözünde. Kadın güçlü olmalı, mutlu ya da özgür olmak için evlenmeye gerek yok ki güzellerim.. :) özgür ol, kendi hayatını kur ve hayatın tadını sonuna kadar çıkar.. zor oluyor evet AMA inan buna değiyor ;)

    https://www.youtube.com/embed/Zuozt1ZfquE

    Sevgilerle..

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Yinelenen
    Yinelenen Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    O zaman ona Sevgi-li yerine Para-lı denmesi gerekmez miydi? 😀

    Söz konusu bir kadının eşi, kocası yani hayatını paylaştığı kişi ise bu doğrudur yani yanlarına cüzdan almasalar da olur.

    Fakat sevgili aşamasında erkeğin maddi durumundan bağımsız olarak (yani über zengin birisi de olabilir) kadın bu şekilde davranır ve sevgililiği böyle görürse erkeğin gözünde değerinin olacağını düşünmüyorum ben.

    Dediğim gibi o sevgililik olmaz o başka bir şey olur... Ki erkek de benzerlerinden çok bulacaktır.

    Zaten aslında erkek kendiliğinden ödemek isteyecektir. Fakat kadın bunu bu şekilde yaparsa ters etki olabilir 😀

    2
    19 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Uff nasıl bir Bence 👌✍️

      Yorumla
    • Yinelenen
      Yinelenen
      +1 yıl

      Bence yazdırtan soru olunca 👌 🙂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😅 artık bu tür şeyler eskide kaldı hayat sevgililikte de müşterek

      Yorumla
    • Yinelenen
      Yinelenen
      +1 yıl

      Ya aslında değil.
      Benim mesela çok harcamam yoktur, yani öyle gereksiz masraf yapmam.
      Sevdiğim seylere harcamayı severim.
      E sevgilim de seveceğim birisi olacağından ona harcamaktan keyif alırım.
      O kendisi için harcasın.

      Fakat işte niyet önemli... Ben de dahil herhangi bir erkek niyetin farklı olduğunu anlarsa bir daha eskisi gibi göremez o kadını maalesef 😀

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Tabii :D niyetini anlayabilir misin peki

      Yorumla
    • Yinelenen
      Yinelenen
      +1 yıl

      Çok zor bu cidden, hele zeki ise cidden zor olur 😂
      Fakat illa ki bir noktada belli ediliyor. Farkında olarak veya olmayarak 😀

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Anlamazsın :D

      Yorumla
    • Yinelenen
      Yinelenen
      +1 yıl

      Olabilir bak burada iddia edemem kesin anlarım diye jdjdjdj

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Haklısın sosyetic yaz çekinme 😃

      Yorumla
    • Yinelenen
      Yinelenen
      +1 yıl

      Hahaha 😂
      Oluuur.
      Haklısın sosyetic 😀
      Bu benim çekinebileceğim bir şey değil,.
      Hatta madem mutlu oluyorsun, benzer durumlarda, konularda hep yazabilirim 😀

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yaz yaz :D severim

      Yorumla
    • Yinelenen
      Yinelenen
      +1 yıl

      Anlaştık 😀

      Mesela son mesajı yazmayı da seviyorsun hadi yaz 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Evettt :D teşekkürler

      Yorumla
    • youhavetobestrong
      youhavetobestrong
      +1 yıl

      Ben erkeğin gözünde değerinin olacağını sanmıyorum kısmına katılmıyorum ne yazık ki öyle değil. Hatta tam tersi olduğunu bile düşünüyorum. Ne kadar çok harcarlarsa o kadar değerli olan insanlar var garip ama gerçek.
      Ben bu konuda hep eşit davrandığımı düşünüyorum hatta bizim paralarımızın artık hesabı bile yapılmaz benim param onun, onun parası benim param gibidir. Yani bende harcarım o da. Fakat böyle olmasaydı kesinlikle daha değerli olurdum bunu çok fazla görüyorum ve hissediyorum. Bence çok saçma ve yanlış ama erkekler ne kadar çok verici olurlarsa verdikleri kişi o kadar değerli ve unutulmaz oluyor. Kadınlara ilginç deseniz de siz daha ilginçsiniz 🤔

      Yorumla
    • Yinelenen
      Yinelenen
      +1 yıl

      @youhavetobestrong Güzel bir noktaya değinmişsin.
      Evet bundan mutlu olan erkekler de var doğru.
      Oradaki temel duygu "değer" değil.
      Bu biraz şuna benziyor, herhangi bir seye yatırım yaparsın da onu bırakmak istemezsin ya, çünkü emek vermissindir, zaman harcamışsındır, para harcamıssındır, bu da onun gibi bir şey.

      Hatta bu psikoloji iddia gibi oyunlarda da var.
      Ne kadar çok yatırmışsa onu kaybetmek istemez ve daha fazla oynar, sonunda da batar.
      Bu değer vermek değil, boşa gitsin istememek gibi bir şey.

      Bu doğru, bu var ama oransal olarak erkeklerin yüzde kaçı böyledir bilmiyorum...

      Yorumla
    • youhavetobestrong
      youhavetobestrong
      +1 yıl

      Her neyse işte verdiğinin karşılığını aldığı için herhalde. Benden yine vazgeçmiyor ama ne bileyim

      Yorumla
    • Yinelenen
      Yinelenen
      +1 yıl

      @youhavetobestrong Bence sen vazgeç. Yani benim tavsiyem bu olur. Bu hissiyatta, bu düşüncedeyken bir ilişki devam edemez bir gün mutlaka biter, sürdürülebilir değil. Senin kafan zaten rahat değil belli. Mutlu musun kim bilir...

      Neyse Sosyetik Hanıma da bildirim gidiyor bunlarda, rahatsız etmeyelim, ben bunu yazıp bırakayım, kendisi mod da oldu keser cezayı valla 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ben rahatsız olmam :D

      Yorumla
    • youhavetobestrong
      youhavetobestrong
      +1 yıl

      Aslına bakarsan 7 sene oldu 😅 Çok da takmıyorum öyle söylemek istedim. Aslında böyle olmasını kendim istedim ama biraz yatırım yapmasını sağlayacağım 😂 iyi geceler 🌼

      Yorumla
  • HardChoice
    HardChoice Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Başka ne için çalışıyoruz ki? Zenginliği bile canımızdan çok sevdiğimiz sevgilimiz / eşimiz için istiyoruz.

    2
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Vay be 😅 işte budur

    • HardChoice
      HardChoice
      +1 yıl

      :)

  • lotus-patra u
    lotus-patra Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Olmaz ya çok çirkin geliyor bana bu durum.
    Ben ödemeye ortak olmak isterim aksi takdirde kendimi kötü hissediyorum.

    2
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Olmmm oyşşş diyesim geldi :D gel sarılayım

      Yorumla
    • lotus-patra u
      lotus-patra
      +1 yıl

      😂😂😂 sarıl hadi 🤭
      Ama öyle değilmi sosyetic sevgilim ödemek zorunda değil ki.
      Tamam nezaketen ödemek istesin hatta yerine göre de ödesin ama ben de elimi cebime atayım ya 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Çok ponçik bir sevgili olursun sen :D şaka bir yana, tabii ki öyle olmalı :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

64

Cevap

56

Cevap

  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Her zaman değil ama genel olarak yesss😂

    1
    1 Yorumla
    • Клвдияивановна
      Клвдияивановна
      +1 yıl

      🙄🙄🙄🙄

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Bence almalılar

    1
    0 Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    #selamgençlik 🍀🍀

    ⭐Ben ekonomik gelir kaynağım her ne ise yanımdan hiç ayırmam. Sevgiliyi geçtim, herşeyde eşime ödetmek bile midemi bulandıran bi tavır. Erkekler maddiyatta güçlü ve destekleyici olmaktan hoşnut olurlar, gururlarına iyi gelir fakat bi o kadar da suistimal edilmediklerinden emin olmaya onların da ihtiyacı vardır fikrimce.⭐

    #tubasueda 🍀🍀

    2
    0 Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yanımda kim olursa olsun çantam her daim yanımda olur.. Resmen adama cüzdan muamelesi yapılmış oluyor.. Gururlu olan her kadın kendi ayakları üzerinde durmasını bilir ve her ne olursa olsun kendisi karşılar ihtiyaçlarını.. Kimsenin arkamdan konuşmasına müsaade etmem buna gururum izin vermez.. İyi günde kimse bunu dile getirmez ama araları bozuk olduğunda her zaman bu tarz şeyler gündeme gelir ve bu durumu yaşamamak adına kabul etmem..

    2
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Çanta yanımızda olsun ama çüzdan evde ajkssj

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Hayır her daim cüzdanım da yanımda olur.. Onsuz evden dışarı adım atmam.. Her şeyi geçtim iki meleğim var onların canı bir şey çekebilir oyüzden ben nerdeyim cüzdanım ve çantam orada olur..

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    biz cüzdanmıyız yani bu bağlamda

    alsın arkadaş bana bir şeyler alır belki bir şeyler ısmarlar ayakları üzerinde duran bir hanımefendi zaten bunu yapmaz :)

    2
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Çok meraklısınız ya hesap ödemeye falan :D ondan

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      ben meraklı değilim hayat müşterek

    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Tamam tamam :D

  • Sarışıngenc23
    Sarışıngenc23 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Genel olarak bilemem ama sevgilim olacak kişi bu konudaki tavrımı net bileceği için bunu düşünmez bile 😂

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Neymiş 😃

      Yorumla
  • Mickywomen
    Mickywomen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence her kadın hesabın yarısını ödemeli. Bankamatik mi bu adam? Ayrıca bağımsızlığı ilan etmekten söz eden kendi ayakları üzerinde duran her kadın bir erkeğe minnet etmemeli.

    4
    5 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Har içinde biten gonca güle minnet eylememmm :D

      Yorumla
    • Mickywomen
      Mickywomen
      +1 yıl

      Evvvet😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Düet yapacağğdık :D

      Yorumla
    • Mickywomen
      Mickywomen
      +1 yıl

      Ahah ezberim yoh 😄😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😬😬

      Yorumla
  • Manquer
    Manquer Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben her türlü cüzdanımı yanımda taşırım.. o kafada biri değilim
    Erkek parasına minnet etmedim hiç bir zaman
    Yiyenlere de afiyet olsun, bana ne.. erkeklere de öylesin müstehak 😃

    1
    0 Yorumla
  • Veysel454588
    Veysel454588 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yani aslında bazı kadınlara şaşırıyorum gerçekten yiyeceğini içeçeğini yol parasını bile karşılayan kadınlar var uyarıyorum uzak dur diye tamam diyip bildiğini yapıyorlar

    tabi ki erkek varken kadına hesap ödemek düşmez genel söylüyorum bunu artı lafı bile olmaz

    1
    0 Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Alman usulü aşkları samimiyetsiz buluyorum.

    Parası olmadığı için görüşmeye gelmek isteyip gelemeyen sevgilinin burukluğu da ne çirkin. Benim yanımda paraya ihtiyacı yok.

    Müşterek bir sevgi ve aşkı paylaşırken cebindeki, cüzdanın ki parayı paylaşmayan kadınında erkeğinde saygımı kazanması mümkün değil.

    ''Yine gelsin yine yesin'' diyen dayının paranın ötesinde yüklediği anlamlar lazım bize.

    1
    0 Yorumla
  • Büşra_ben
    Büşra_ben Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ya o da almadiysa 😱 saka saka
    Eger sevgilisini post cihazlarinda okutulan temassiz karttan farksiz goruyorsa yanina alsa da almasa da cikartmaz ki zaten 😂 ama kullanirken ayni zamanda kullaniliyorsunuz bebisler yani herkes her seyin farkinda

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Evet yani bebişler; herkes her şeyin farkında :D

      Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Kim demişti bunu hatırlayamadım. Yanındaki erkeği yürüyen bankamatik olarak gören kadınları anlamadım anlamayacağım

    4
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Burcu Esmersoy 😅

    • Alaçatı_mavisi
      Alaçatı_mavisi
      +1 yıl

      Heehhh 🤦🏻‍♀️rahatladım

    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😅 sevindim

  • Клвдияивановна
    Клвдияивановна Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    +1 yıl

    Neden Erkek kadının para kaynağı mıdır ya da malı mıdır affedersin Kusura bakma ama böyle düşünen kadınlar varsa Yazık gerçekten

    1
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Tabi canım, erkekler de parayı ağaçtan topluyor zaten. Sence sevgililik ilişkisinin bütün parasal yükünü erkeğin üstlenmesi doğru mu? Erkekler kumbara mı, ATM mi?

    1
    7 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Tamam sakin olalım :D

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Sakinim 🙂

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Kadınlar ve erkekler için iki güzel atasözü var. "Kadının yoksa cebinde parası, *mıdır kumbarası". "Paran varsa yancıkta, *ikin oynar *mcıkta".

      Yorumla
    • Melissim0272
      Melissim0272
      +1 yıl

      Cimri türk erkeğine para odettirilir mi aşk olsun sorduğun soruya bak 🤣

      Yorumla
    • Melissim0272
      Melissim0272
      +1 yıl

      İşlerine gelince her şeye kadınlar hayır der bixim paramız bize yeter kalmadık cimri erkeklere

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      @Melissim0272 Cimrilikle alakası yok, olduğunda, yani varsa kimseden bir şey esirgemeyiz. Mevzu başka. Erkeğin ayaklı cüzdan olarak görülmesine karşıyım. Gold digger kadınlara karşı tavır ile cimriliği karıştırmayın.

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      O zaman toplumsal kadın erkek eşitliği den söz etmeyeceksiniz. İşinize gelince "eşitiz, erkekler bize karışamaz", işinize gelmeyince "cimri Türk erkeği işte nolcak, benim masrafımı da karşılasın". Biraz tutarlı olun. Kendin için para harcattığın erkeğin sözünden çıkamazsın. Erkekler de daha az değerli olduğu için değil, söz geçiremedikleri için para harcamadıkları kadınlardan hoşlanmaz, çünkü parasıyla güç gösterisi yapma fırsatı bulamaz, o kadını parasıyla etkileyemez.

      Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır olmaz.

    Yanımda olmalı. Neden hep hesabı o ödesinki?
    Manitaya birşeyler ısmarlamak hoşuma gider.

    2
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Romantik schatzim 🫠

      Yorumla
    • efulimmm88
      efulimmm88
      +1 yıl

      😍🌸

      Yorumla
  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Ya sevgilimde cuzdanini unutsa ne olacak o zaman? 😅 allahtan artik telefondaki appten odeme yapabiliyoruz cuzdani almasanda olur

    2
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Şşştt aramızda :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Senin kadar şirin olursa böbreğimi satarım gerekirse ;P

    https://voca.ro/1mXOkAh0PDwJ

    İyi geceler.

    1
    17 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      ☺️ iyi geceler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Günaydınnn:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende iyiyim teşekkür ederim:) ne? Bana mesaj mı atıcan. d tamam

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      İyi olmana sevindim 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sende iyi ol

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      🙂 deniyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yardımcı olmamı ister misin)

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hayır 😒

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden neden neden... Bir neden ver bana

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Çünkü yardıma ihtiyacım yok :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim var ama :)

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Konuşmaya ihtiyacım var. Numaranı istemiyorum. Resim at demiyorum. Gel şurda bulusalım iki kahve içelim demıyorum. Daha önce yaptığını sadece bir mesaj atmanı istedim :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İntihar edeceğim

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ne demek bu? Niye ben? Başkasıyla konuş.. kendine gel!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Baskasıyla konuşucak olsam burada işim ne.. Tamam kusura bakma

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😒😒😒

      Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok ayıp ya😂 hayatta almadan çıkmam. Mümkünse her zaman ödemeyi ben yapayım. Kimseye minnet edemem bu saatten sonra.

    1
    5 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Helal olsundu :D kasaya gelince sevgiliyle “darılırım ama ben ödeyeyim” atışması yapılır icabında

      Yorumla
    • frenchgirl16
      frenchgirl16
      +1 yıl

      Daha önceden söylemem lazım kasada asla küçük düşemem. Çok sinirlenirim. Hatta şöyle diyim wc diye kalkıp ödemeyi yaparım asla kendimi rezil edemem küçük göremem. Erkek de ne hissederse hissetsin kimin umrunda

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😁✌️ süper

      Yorumla
    • frenchgirl16
      frenchgirl16
      +1 yıl

      😊❤️sen daha süpersin

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      🫠💞

      Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
    Sevgilisi yanında olan kadınlar yanlarına cüzdanını almasa da olur mu?

    Hani sevgi emekti 😃😂😂

    1
    10 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Emek tabii bu da emeğe girer hajdjs

      Yorumla
    • Green_mile_devi
      Green_mile_devi
      +1 yıl

      Faul bu hocam 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Emek değil de ne :D

      Yorumla
    • Green_mile_devi
      Green_mile_devi
      +1 yıl

      Mekruh da olabilir 😃😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yanlış bilgi 😅

      Yorumla
    • Green_mile_devi
      Green_mile_devi
      +1 yıl

      Hocam rüyamda dinazorlar görüyorum 😃😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      sjjsj daha rüyadan ibaretse sorun yok

      Yorumla
    • Green_mile_devi
      Green_mile_devi
      +1 yıl

      https://youtu.be/Hzh65EkNdUc

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😅😅 çok tatlı ama ya

      Yorumla
    • Green_mile_devi
      Green_mile_devi
      +1 yıl

      Evet 😊

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    ben yanıma cüzdanda alırım parada arkadaş sevgilim atm değil ama tabii ki benim param senin paran demeli 😂😂

    1
    8 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yürü beee

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      yürüyen yerlerimi uzattım şu an ama 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Uuuuu haydi çocuklar yatağa hsjssj

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      günaha davet ediyorsun ha her soruda beniiiğ yapma 😂😂😂 ahahahah

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ben bir şey yapmadım valla :D 🔥 ateşi harladım

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      yaaa şapşall 😌😂😂😂😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Uuu dirty talk hskdsjsjs

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      ahahahhaa kız ALLAH iyiliğini versin be ahahahhaha dirty talk dedi ya😂😂😂

      Yorumla
  • líchtmondd
    líchtmondd Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Hesabımı erkeğim ödemeli. ❗ ( Nokta ve sinirli ünlem )

    :D

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      🙊 aboo fena jsjsj

      Yorumla
  • DreamGhosters
    DreamGhosters Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Kızlar hesap ödetmem ben kendi ayaklarım üzerinde duruyorum diyorda iş evliliğe gelince neden bütün masrafları erkeğe ihale ediyor? Gitsinler saati 15.000 liraya kiralık lüks gelinliklerini kendileri alsınlar 😎

    1
    0 Yorumla
  • gülümserkene
    gülümserkene Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence tuvalete bile giderken cüzdanını yanında götürmekte fayda var.

    1
    6 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Niye

      Yorumla
    • gülümserkene
      gülümserkene
      +1 yıl

      Ne olur ne olmaz 😃

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      WC’de gelip ehliyet falan mı soruyorlar :D jskdjs

      Yorumla
    • gülümserkene
      gülümserkene
      +1 yıl

      Ücretli tuvaletler için demiştim 😄 jsjsdlz

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      sjsjsh yaa tamam sus :D

      Yorumla
    • gülümserkene
      gülümserkene
      +1 yıl

      Tamam sustum 😃

      Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.

    Neden olmasın.
    Kesinlikle hesabı erkek öder kafasında değilim hiç de olmadım ama eğer isterse neden hayır diyeyim ki.
    Kimliği yanında olsun benim için kâfi.
    Belki yıldırım nikahı kiydirmak zorunda kalırsak.

    1
    0 Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Atm 'mem yanımda storysiii de olursa tam olur sjhfd 😄

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Mükemmel karışım 😃

      Yorumla
    • Balhaatunn
      Balhaatunn
      +1 yıl

      Lezzet bombası😋

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Yanında kredi kartı niyetine taşımıyorsa cüzdanını almalı 🤣😂

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Niyet önemli niyet hsjdj

      Yorumla
  • DenizinKızı0
    DenizinKızı0 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Ahahaha erkeklere hakaret gibi ama soru.🙃
    Bence çok ayıbbb üle şeyler.

    1
    6 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Gibiyi büyük yazsaydın kalın yazsaydın :D niyetimiz kimseyi kırmak değildir

      Yorumla
    • DenizinKızı0
      DenizinKızı0
      +1 yıl

      Ahahahaha soru eşittir erkekler banka mıdır ama çiçeğim. Aman kırılsınlar sanki onlar kadınları üzmüyor kırmıyor.😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Dimi dimi :D o zaman rahatladım oh shjssj

      Yorumla
    • DenizinKızı0
      DenizinKızı0
      +1 yıl

      Salla ya jdjshd bir de onları banka gibi gören kadınlara tapıyorlar djjdhxh bizim değerimizi bilen yoğ ama

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Bak bu çok doğru :D o yüzden hak ediyorlar böylemsi soruları

      Yorumla
    • DenizinKızı0
      DenizinKızı0
      +1 yıl

      Kesinlikle kuzum ya.💅

      Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Her ihtimale karşı alsınlar.

    Tebrik ederim Sosi

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🥳

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      ✨🥳

      Yorumla
  • BenKalenderMeşrebimm
    BenKalenderMeşrebimm Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Olur. Ben hesap ödemem mesela. Ama onu söğüşlemem de hani.

    1
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Önemli olan niyet 😂

      Yorumla
    • BenKalenderMeşrebimm
      BenKalenderMeşrebimm
      +1 yıl

      Öğrenci ile sevgili olacak halim yok zaten. Hem benim ödememi bekleyen biriyle mümkün değil anlaşamam 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Al işte bana bunlarla gelin shsjsj

      Yorumla
  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bankamatik olmadığına göre gerek vardır hani, ayrıca neden her şeyi o karşılasın? 😃

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      O dışarda karşılasın biz içeri geçince veririz cınımm eline 😅

      Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Adama da acıyın biraz , sevgili mi yolunacak kaz mı🤣

    1
    4 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Acıyorum mesela cüzdanını evde bırakırsa benimle buluştuğunda ondan gerisi için acırım sjsksk

      Yorumla
    • SevmekGuzel007
      SevmekGuzel007
      +1 yıl

      Yazık be🙂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      :) şaka be

      Yorumla
    • SevmekGuzel007
      SevmekGuzel007
      +1 yıl

      👍tamam

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Alsın vesikalığımı her buluşmada görmem lazım onun cüzdanında ahah

    1
    9 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Wooowwww duygusuz duygulanmış 😅

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Şarja taktım duygusuzluğumu hahah

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Doluyor mu? Yüzde kaç oldu bayım?

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      15 falan şu an

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ohoooo yıllar yıllar sürebilir 😃

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      1 saate dolar o 😃

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      2 saate Euro o zaman sjkdsj

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      3 saate de sterlin o zaman 😃

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Düşünsene 10 saat beklesen kripto falan

      Yorumla
  • Portakal-Çiçeğii
    Portakal-Çiçeğii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Kim olursa olsun cüzdanım olmadan asla dışarıya çıkmam. Kimsenin ısmarlamasını istemem param ne kadarsa o kadar harcarım

    3
    0 Yorumla
  • varrohincco
    varrohincco Takip Et
    Guru Yaş: 87 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bende cüzdanımı evde unutmuşum hayatım kadın hemen oradan QR koddan öde hayatım lafını yapistirir ağzın bir daha laf yapamaz kasada ödersin tıpış tıpış 😂

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    sevgilim yanımda olsa da cüzdanım hep yanımdadır. Adam ATM değil ki, bende parası için onunla beraber değilim.. Sağolsun elimi cebime attırmaz ama ben hep cüzdanımı alırım.

    1
    0 Yorumla
  • Epoch
    Epoch Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 52%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Sadece benim cebime yaklaşan kadının sadece bedenine yaklaşabilirim. Kullanır atarım, kimsenin cüzdanı falan olamam. Kendi yediğini ödesin hanımefendi...

    1
    0 Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim yanımdaki kadının sevgilim olmasına gerek yok, yanına cüzdan almasına gerek yok. Bugüne kadar bir kadının cüzdanına el atmasına izin vermedim. Bundan sonra da vermem

    1
    0 Yorumla
  • zibidi_francesko
    zibidi_francesko Takip Et
    Xper 7 Yaş: 60 , eic 100%
    +1 yıl

    Öyle miymiş? Bizim hatun hesap ödeyeceğim zaman elime vuruyor, sok elini …. Nereye sokacaksam artık yer arıyorum. Kendi ödüyor be evladım, elletmiyor cüzdanıma

    1
    0 Yorumla
  • aslıı_449
    aslıı_449 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    ben çok masraflı değilim zaten yaa. amaa yine de cüzdanımı yanıma alırım. sadece sevgiliden beklemezdim

    2
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    Sevgiliyken olmaz da eş olunca başka tabii..

    Gerçi benim adam sıklıkla cüzdanını bana veriyor

    Değişen bir şey olmuyor.

    2
    0 Yorumla
  • Wjej3j3j322j
    Wjej3j3j322j Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Baskasindan gecinmeyi seven as a laklar almayabilir..

    3
    1 Yorumla
    • Bagatur_Han
      Bagatur_Han
      +1 yıl

      Yaşaa

      Yorumla
  • Meryyc
    Meryyc Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    alalım bi zahmet yürüyen banka mı sevgili mi

    3
    0 Yorumla
  • serkan82
    serkan82 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    Bu sıra yanınızdan ayırmayın cüzdanınızı kimle olursanız olun :) Kimde ne var ne yok belli değil...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    alsınlar, alsınlar erkeğe bağlı kalmamak lazım 😅

    1
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Katılıyorum, en azından para alsınlar yanlarına saklasınlar :D acil durumda çıkarsınlar sjdj

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sjsj 😅😅
      tebrikss bu arada balım 🥳🌸

    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Teşekkür ederim çiçeğim 💞

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben bu olayı sevmiyorum hiç öderken bile tuhaf hissediyorum anormal miyim😂

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama şöyle bir durum var ki ayrı ayrı ödemek gururunu incitirmiş gibi de geliyor ödemeli sanirim ya😂 yani hesaptan bahsediyorsak ve sevgilinse boşa zirvalamislar bence kendi ayaklarinin üzerinde dursun o ısmarlasin falan 😂 odeyemiyorsa yapmasın sevgili. Düşününce de tuhaf geldi ayrı ödemeyi

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Alaman usulü mü.:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hıhı hıhı

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      :D Almanlar bunu sevmedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Almanlar değil cimriler sevmedi bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ödemeyen erkeğe erkek demem okadr da pinti olmasinlar😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Paran kiymetliyse otur evinde sevgili yapma 😂😂 evlenme de hatta 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Valla aramızda kalsın :D sana hak veriyorum hajsjs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şu an ben de bunları düşündugume pek inanmıyorum ama 😂 buluşmaya gidip hesabı ödemek istemeyen erkek senaryosu bunları söyletti😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      sjsjs tabii geniş kapsamlı düşünmek lazım :D bence doğru hareket

      Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Her ihtimale karşı siz yine de yanınıza para alın. Nolur nolmaz. Hesabı ödememek için tuvalete gidiyorum ayağa kaçarsa orta da kalırsınız..

    1
    0 Yorumla
  • laylalayyla
    laylalayyla Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Neden yanına cüzdanını almasın. Sevgili demek cüzdan demek mi. Hadi adamında üzerin de para kalmadı o zaman ne olacak

    1
    0 Yorumla
  • _interstellar
    _interstellar Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Bizim ailede kadinlar hesap odemez. Yine de cuzdansiz cikamiyorum. Tedbirli olmak iyidir. Esim disinda kimsenin parasini kullanamam ben.

    1
    0 Yorumla
  • Momgirll
    Momgirll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Sevgili ise hayır, alsın çıksın ama evli ise bişi diyemem

    2
    0 Yorumla
  • Konuşmaaw
    Konuşmaaw Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Böyle bi sevgilim olsun hayatımı koyarım ortaya

    2
    0 Yorumla
  • deli_xatûn
    deli_xatûn Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmaz hep bana hep bana olur mu bi o öderse bide benim ödemem lazim

    2
    0 Yorumla
  • Guzin-abla
    Guzin-abla Takip Et
    Xper 7 Yaş: 68 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.

    Sevgiliniz olunca sömürmekmi gerekir, çok yüklenmemek gerekir diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • halilim123
    halilim123 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Olmaz.

    Cüzdanini yanina alsin. Ben dönüste içine kücük süprizler koymak isterim.

    1
    0 Yorumla
  • AgresifKızıl
    AgresifKızıl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Hiç bana göre bi durum değil çok saçma buluyorum ilişkilerde erkeğin cüzdanına güvenenleri..

    1
    0 Yorumla
  • Belkibirgünbiryerde
    Belkibirgünbiryerde Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı.

    Nerde o eski erkekler, nerde o eski kadınlar.

    1
    0 Yorumla
  • ÖndenVerBana
    ÖndenVerBana Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48 , eic 70%
    +1 yıl

    Olmaz Siz sevgilinizi bankamatik olarak mı görüyorsunuz

    1
    0 Yorumla
  • mylfe343
    mylfe343 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sevgilisini 2. bir cüzdan gibi görenler için geçerli bu.

    1
    0 Yorumla
  • zzzaaafffeeerrr
    zzzaaafffeeerrr Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Eşitlik işinize geldiği gibi oluyor nedense. İşinize gelmeyince sen erkeksin

    1
    0 Yorumla
  • edeplii_kizz
    edeplii_kizz Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı.

    Benim eski sevgilim fakir olduğu için fazla fazla para yanıma alıp gidiyordum😂 hey gidi günler

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    iki şey alamayan nasıl evlenecek. pinti erkeği sevmem

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (60)
Devamını Gör(105)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilisi yanında olan kadınlar yanlarına cüzdanını almasa da olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Cüzdanını sevgilisine taşıtan erkek? 7 cevap verildi
bir erkek neden kıza cüzdanını taşıması için verir? ? 21 cevap verildi
Kadın dediğin erkeğini taşımalı mı? 25 cevap verildi
Sevgiliye cüzdan almak ayıp olur mu? 5 cevap verildi
Erkekler istediğini aldıktan sonra kadını yanında taşımaz mı? 4 cevap verildi
Yorulan kız arkadaşını erkeğin sırtında taşıması gerekmez mi centilmenlik olsun diye? 34 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨