Bayanlar ve baylar merdiven kayanlar yalnızlıktan düz duvara tırmananlar tamam tamam şakaydı 💆♂️💆♂️
Ne zamandır yalnızsınız?

Bayanlar ve baylar merdiven kayanlar yalnızlıktan düz duvara tırmananlar tamam tamam şakaydı 💆♂️💆♂️
Ne zamandır yalnızsınız?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çoook çok uzun zaman olmuş :D var sanmışız yokmuş falan
Aynısı bende de vardı 💆
Bir varmışşş bir yokmuşşş 😌
Aslında hiç yokmuş sddds
Bi görünüp kaybolmuş :D sjkds evet sonuç itibari ile yokmuş
20 yıldır birisi yok memnunum demek istiyorum dndnjd
Hiç sevgilim olmadı benim.
Doğduğum günden beri yok ve buna ihtiyacım da yok iyi böyle
Vaayy seni buralarda görürmüydük
Birileri demiş öldü😀
12 yıl önce boşandım ve suyu bile üfleyerek içiyorum.
Günümüz kadınlarının kalitesine bakınca yalnızlık daha iyi geliyor ruhuma.
hm 3 ay oldu
bişey diyimmi vallahi bıkmıştın kendisinden çocuk gibiydi
dur zaten çocuktu 14 yaşındaydı bende 18 as fgasf
bir seneyi geçti, memnunum
19 senedir, memnunum.