Arkadaşımin eşi onu aldatıyor ama kendisinin bundan haberi yok. Çok da mutlu görünüyor. Söylesem yuvasını mı yıkmış olurum yoksa onu kurtamış mı olurum? Yani söylemek mi iyi yoksa söylememek mi? Siz olsanız ne yapardınız?
Not: Kanıtlayabilirim.
Arkadaşımin eşi onu aldatıyor ama kendisinin bundan haberi yok. Çok da mutlu görünüyor. Söylesem yuvasını mı yıkmış olurum yoksa onu kurtamış mı olurum? Yani söylemek mi iyi yoksa söylememek mi? Siz olsanız ne yapardınız?
Not: Kanıtlayabilirim.
Aslında böyle bir şey benim başıma gelseydi yani ben aldatılsaydım arkadaşımın söylemesini isterdim ama arkadaşını bilemiyorum ters etki olabilir eşiyle aralarında hallederler ama olan sana olur seninle bir daha görüşmezler bir de senin evliliklerinde gözünün olduğunu bile düşünebilirler kararsızım
Cevap
11Cevap
Kadının haberi vardır anlaması lazım, ya da eşi ile yatak ilişkisi çok seyrek.
Sakın söyleme. Sonra kötü sen olursun. Kimsenin hayatına karışma.
Söyleme ama fark etmesini sağla hem sen kötü olmazsın çünkü bazı insanlar çirkeftir yaptığın şeyi iyilik olarak görmezler.
ben olsam söylemem böyle bişiyin sorumlusu olmak istemem
Eşini uyar , o yolu bırakmazsa arkadaşına söyleyeceğini bildir
Sanane neden soyluyorsun ki onlar mutlu kimse kimsenin yatağını bilemez
bence karışma derim
Bazen üç maymuna oynamak iyidir
Dilsiz şeytanmısın bilmeye hakkı var
ben söyledim kadın kocasını aldattı🤣
Kocasına mı söyledin?
karısına
Sonra ne olmuş
değişen bişey yok ikisi de fırsat buldukça başkalarıyla oluyo evlilik devam ediyo
Söylemelisin bence yoksa ömür boyu aldatır
söylemelisin tabiki
boş ver
Neden
Sana düşmez bırak elbet hakikat çıkar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?