Aldatılan birine aldaltığını söylemek iyi mi yoksa kötü bir şey mi?

Arkadaşımin eşi onu aldatıyor ama kendisinin bundan haberi yok. Çok da mutlu görünüyor. Söylesem yuvasını mı yıkmış olurum yoksa onu kurtamış mı olurum? Yani söylemek mi iyi yoksa söylememek mi? Siz olsanız ne yapardınız?

Not: Kanıtlayabilirim.

Aldatılan birine aldaltığını söylemek iyi mi yoksa kötü bir şey mi?
Cevapla