Sevgili arasında gizli saklı şeyler olabilir mi, olursa ilişkiyi nasıl etkiler?

Sevgili arasında gizli saklı şeyler olabilir mi, olursa ilişkiyi nasıl etkiler?

Olabilir. Sevgilisi diye her şeyi söylemek zorunda olduğunu düşünmüyorum. Zamanı geldiği zaman bazı şeyler söylenir ve bazı şeyleri söylemek göründüğü kadar kolay olmayabilir. Bence bu biraz zamanla alakalı bir şey. Tanıdıkça ve güvendikçe gizli olan şeyler azalabilir.
Gizli saklı şeyler ilişkiyi olumsuz yönde etkiler.
İlişki içinde yalanlar dolanlar oyunlar olmamalı aksi taktirde o ilişki bitmeye mahkumdur.
Ama bu demek değil ki her şeyi ona anlatacağım, anne babam kardeşim arkadaşlarımla olan her şeyi bilmesine gerek yok. Bana özel bazı şeyler bana özel kalır. Bu ilişkiyi bozmaz, bilmesi gereken onu ilgilendiren şeyleri bilmesi yeterli.
Çok güzel açıkladın ablacım, kesinlikle öyle cidden :)
Evet...
Cevap
8Cevap
Olumsuz şekilde etkileyeceği kesin
öyle valla :D
Öyle herkes şeffaf değil :D benim gibi
Benim herkesle aramda bir sınır vardır.. Kimseye öyle her durumumu anlatacak halim yok.. Misal insanın eşiyle bile arasında bir sınır olması lazım.. Tabi ki sır olmamalı ama tutup da aile yaşamımda olan biten her durumu karşı tarafa anlatmam mesela.. Özel yaşam alanıma saygılı olması lazım zira ben de aynı anlayışı ona gösteririm... Keyifli günler..
Bence de sır olmamalı ama mesela lüzumsuz şeyleri de söylemeye gerek yok diye düşünüyorum.
Kesinlikle olumsuz etkiler.. Herşeyi de en gereksiz konuyu da söylemek değil tabi anlatmak istediğim.. Ama gerekli konuları ve önemli şeyleri de saklamak iyi değildir... Çünkü arada eksik bir bağ olur.. Sevgiden şüphe duyulmasına sebep olur..
Aynen öyle katılıyorum
Bilinmesi gereken şeyler söylenir ama sonuçta herkesin kendine göre bir özel hayatı var. Ben bu kadar fazla şeffaflıktan yana değilim sadece yalan söylenmesin yeterli benim için.
Aynen abi sevgilim diye lüzumsuz şeyleri söylememe gerek yok veya bilmeme
Sevgililik aşamasında yaşadığım her şeyi anlatmak zorunda değilim benim de özel anlatmamam gereken şeyler olabilir Ailesel konular olabilir gizlimiz saklımız asla olmamalı diye bir şey söyleyemez çünkü onun da sakladığı bir şeyler mutlaka vardır
Bazı şeyler var tabi ki anlatılmasına lüzum olmayan bende katılıyorum bu görüşe
İki sevgili arasında bazı özel konularda gizli saklı şeyler olabilir. Mesela bu sakladığı şey ailesel olabilir. Kişi söylemeye çekindiği bir şeyi veya sevgilisini ilgilendirmeyen bir şeyi kendi içinde saklayabilir ama bu sakladığı şeyi kafasında büyütüp ona kafasını yoruyorsa ve karşı tarafta sevgilisinin bir şeylere kafasını yorduğunu anlamışsa ilişkiyi bu şekilde duraklatmaya gerek yok. Kişi kafasına takılan şeyi sevgiline anlatabilir
Evet yani bazı lüzumsuz konular var bende katılıyorum buna söylenmesine gerek yok yani illa sevgilim diye her şeyi bilmek zorunda değil aynen
Olmamalı. Madem ki her şeyimizi sınırsızca paylaşıyoruz gizlimiz saklımız olmamalı. Olursa güvensizlik samimiyetsizlik ve soğukluk olur. Tadı kaçar yani. 😎
Ve bu durumu karşı taraf fark ederse yani cidden o güven bir daha sağlanamaz diye düşünüyorum.
Olumsuz yönde etkiler.
İlişki içinde yalan olmamalı, anlatılan şeyler ise eksik anlatılmamalı. Gizliliğin olduğu bir ilişkinin ömrü kısa olur. Sonradan öğrenilen şeyler ilişkiyi zedeler.
Bende öyle düşünüyorum ama sevgilim diye de illa lüzumsuz olan şeyleri de bilmesine gerek yok bence :)
Olumsuz yönde etkiler gizli saklı şeylerin olması, yalanları, bahaneleri, güven sorununu, sadakatsizliği getirir.
Kesinlikle
İkili ilişkiler arasında her şey anlatılmaz, tabi her şeyde gizlenmez. Anlatılacak şey olur, anlatılmayacak şey.
Lüzumsuz şeylere gerek yok diyelim aynen :)
3 gün onunla 5 gün bununla birlikte olanlar için oldukça riskli. 😁😁😁😁
Bence de :D
Arada bazı sırlar iyidir
Sırdan aslında daha çok lüzumsuz şeyler söylenmesi saçma olur ya
Olabilir. Hepimiz insanız, her yaşantımızı bir başkasıyla paylaşmak zorunda değiliz.
Aynen öyle
Gizli şeyler olabilir mi bence olmamalı sonrasında ufak şeyler büyük sorunlara yol açabiliyor.
Bana net olmayanla yolumu ayırırım. Gizlilik benim için sorundur.
Birbirlerine yakın oldukları için mutlaka açığa çıkar sırrın büyüklüğüne göre ayrılık bile olabilir. soylemeyeceksen hiç söyleme sende kalsın.
Zaten sevgililerin birbirinin herşeyini bilmesi son derece yanlış bişey bence ayrıldıktan sonra büyük sorunlara yol açabiliyor.
Gizli saklı şeyler virüs gibi. saklanır bir yerde sonra bir anda hatalık yapar. gerisi zaten hastanın ex olması
Gizli saklı olacaksa, saklambaç oynayacak birini bulmalılar🙂
O ilişki bitmesi gereken bir ilişki demektir. Uzatmaları oynamaktan başka bir şey değil
Sevgilim olsa hiç şeyimz gizli saklı kalsın istemem
Yalansız olsun gizlilik önemli değil
Evet :)
Muhakak herkesin kendisiyle beraber mezara gidecek bişeyleri vardır
İyi yönde etkilemeyeceği kesin.
Kötü etkiler olmaması lazım
Sürekli oluyorsa sıkıntı
Gizli yöne doğru yöneltiyor
Gizli saklı olmamalı çünkü sonuçları kötü şeylere neden olabiliyor bazen
nasıl yani
Yani sevgilinle aranda gizli sakladığın sırlar olursa ve sen bunu öğrenirsen bakış açın değişir mi ilişkine? :)
tabii ki bakış açım değişir
Olmamalı
Tabııı
Olmali.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?