Hep ben yazıyorum ama onu beklettim zaman yazıyor?

Selam benim sorum şu benim bir normal erkek arkadaşım var ve baya iyi anlaşıyoruz yazışıyoruz gülüyoruz ciddi konuları konuşuyoruz kısaca kafa dengi ben hep ona yazıyorum oda bana yazmıyor ve ben onu bikere beklettim sorna bana yazdım dünde aynısını yaptım gine o bana ilk yazdı bu beni düşündünün anlamına geliyor mu? ya da bana değer verdiğin anlamına geliyor ya da belkıde aşık olabilir mi?
Hep ben yazıyorum ama onu beklettim zaman yazıyor?
Cevapla