Erkeklerin ne yaptığını veya ne hissettiğini anlamak neden bu kadar zor?

Birisiyle tanıştım ve 2-3 defa görüştük. Gerçek anlamda aramızda bir çekim oldu ve buluşmalarımızda çok güzel geçti. Kafa yapımızda baya uyuştu. Hatta son görüşmemizde beni öptü. Dünkü görüşmemizden sonra mesajlaştık ve benden hoşlandığını ve beni daha da çok tanımak istediğini söyledi. Fakat bugün bana nerdeyse hiç yazmadı? Yani biliyorum evet insanların meşgul olduğu şeyler olabiliyor bir mesaja bağlama diyebilirsiniz ama daha ilk zamanlarımız ve onca şey dedikten sonra bir gün sonrasında bu kadar ilgisiz davranmasına anlam veremedim.. Sizce ne olmuş olabilir ya da düşünceleriniz nedir?
Erkeklerin ne yaptığını veya ne hissettiğini anlamak neden bu kadar zor?
Cevapla